Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:33:50 GMT

استفاده از تحقیق دانشگاهها کیفیت طرح های عمرانی را افزایش می دهد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۱۵۲/استفاده_از_تحقیق_دانشگاهها_کیفیت_طرح_های_عمرانی_را_افزایش_می_دهد

استفاده از تحقیق دانشگاهها کیفیت طرح های عمرانی را افزایش می دهد

زنجان – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: استفاده از تحقیق و روش های نوین به دست آمده در دانشگاه ها، برای افزایش کیفیت طرح های عمرانی نباید فراموش شود.

مهرداد سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان می تواند با ارتقای کیفیت مصالح پیش ساخته، به یکی از استان های مطرح کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: طرح های بسیاری در دانشگاه ها در خصوص تولید روش های تولید مصالح پیش ساخته به دست آمده و به روز رسانی شده اند که بسیار متفاوت تر از شیوه های قبلی هستند.
سلطانی اظهار کرد: در این طرح ها و شیوه های جدید، مصالح ارزان تر، پایدار تر و مقاوم تری نسبت به شیوه های قبلی تولید می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: استان اختیار استقبال از این روش های حاصل از تحقیق و توسعه برای افزایش کیفیت طرح های عمرانی را دارد.
وی تاکید کرد: به حتم نباید سراغ روش های قبلی رفت، در حالی که امروز طرح هایی با قیمت های کمتر و مقاومت بیشتر وجود دارند و می توان از آنها استفاده کرد.
سلطانی خاطر نشان کرد: در استان هر تصمیمی که مغایر با مقررات نظام ملی ساختمان نداشته باشد، می توان گرفت و اجرا کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: به حتم استفاده از این روش های نوین مصالح پیش ساخته، علاوه بر ارتقای کیفیت بنا، هزینه ساخت و ساز را کاهش و پایداری سازه را افزایش می دهد.
هم اکنون در زنجان بتن سبک، بتن آماده و پلیمرهای مقاومتر از فولاد تولید می شود که کیفیت بالای آنها در مقایسه با مصالح سابق اثبات و حتی به عنوان طرح های علمی به ثبت رسیده است.
3001/8068

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۱۵۲/استفاده_از_تحقیق_دانشگاهها_کیفیت_طرح_های_عمرانی_را_افزایش_می_دهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: