Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@06:23:49 GMT

اصفهان، مرکز شمشیربازی کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۲۱۲/اصفهان_مرکز_شمشیربازی_کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛خانه شمشیربازی اصفهان دقایقی پیش با حضور فضل‌ا... باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی، مسئولان ورزش استان، خانواده شمشیربازی و خانواده مرحوم روزبه سرهنگ‌پور و مرحوم محمد لوافان (از خیران ورزشی‌ساز) در مجموعه ورزشی شهید نصر اصفهان به بهره‌برداری رسید.
رییس فدراسیون شمشیربازی در این مراسم گفت: خانه شمشیربازی اصفهان از زیباترین سالن‌های ورزشی ایران است که به همت مرحوم سرهنگ‌پور تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فضل‌ا... باقرزاده افزود:شمشیربازی باید دیده می‌شد، در بازی‌های آسیایی مدال گرفتیم و در المپیک تنها با یک ضربه چهارم شدیم و امیدوارم با همین روند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به طلا دست پیدا کنیم.
در ادامه این مراسم، از محمد رضایی (نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ آسیا)، اعظم بختی، اسماعیل مرادی، امید زمانی، مرضیه رضایی، سمیرا سیدحسینی، ثمین لطفی، امیر لطیفی، فاطمه خیرخواه، زهرا صادقی، فروزان فروغی، شروین طلوعی، محمد پوردانا، دانیال للگانی، علی امیری، جواد رضایی (مربی تیم ملی)، مهسا ایوبی، محمدمسیح تحویلیان، بهشاد کیخسروی، محمدکریم کریم‌زاده، آرش بغرایی و افسون عبداللهی که در سال 96 برای شمشیربازی اصفهان افتخارآفرینی کرده‌اند، تجلیل شد.

روبان افتتاح آکادمی شمشیربازی اصفهان به دست مادر مرحوم روزبه سرهنگ‌پور چیده شد و دختران و پسران خردسال مشغول تمرین شمشیربازی شدند.
کلنگ خانه شمشیربازی اصفهان در سال 1389 به زمین زده شد تا شمشیربازان اصفهانی بتوانند در مکانی اختصاصی فعالیت‌های خود را انجام دهند. این طرح چند سالی به صورت نیمه‌تمام بود که در ادامه به همت خیران تکمیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۲۱۲/اصفهان_مرکز_شمشیربازی_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: