Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:29:54 GMT

نتایج مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه استان مرکزی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۲۵۳/نتایج_مسابقات_قرآن_بانوان_شاغل_در_سپاه_استان_مرکزی_اعلام_شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه روح الله استان مرکزی اعلام شد.
بر اساس این گزارش؛ 55 نفر از بانوان شاغل در سپاه روح‌الله استان مرکزی 22 شهریور در مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن در دو بخش کتبی رشته مفاهیم جزء۱۷ تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی و بخش شفاهی در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری بدین شرح است؛ زینب حیدری در رشته حفظ کل، مریم حسین آبادی در رشته حفظ 10جزء، مهری سعدی در رشته حفظ 5جزء، زهرا دهقان در رشته حفظ 3جزء، فاطمه غلامی در رشته قرائت ترتیل، مهدیه صحاف کاشانی در رشته قرائت تحقیق، زهرا رحیمی در رشته مفاهیم سطح 2(ویژه افراد بالای فوق دیپلم) و زهرا بخشایش در رشته مفاهیم سطح یک(ویژه افراد کمتر از دیپلم). مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۲۵۳/نتایج_مسابقات_قرآن_بانوان_شاغل_در_سپاه_استان_مرکزی_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: