Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@17:10:14 GMT

بدرقه تیم ملی از تالار وحدت/ ارکستر‌های سمفونیک و ملی آهنگ تیم ایران در جام جهانی را می‌سازند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۶۱/بدرقه_تیم_ملی_از_تالار_وحدت_ارکستر_های_سمفونیک_و_ملی_آهنگ_تیم_ایران_در_جام_جهانی_را_می_سازند

بدرقه تیم ملی از تالار وحدت/ ارکستر‌های سمفونیک و ملی آهنگ تیم ایران در جام جهانی را می‌سازند

تفاهم نامه ساخت و اجرای قطعه موسیقی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه میان فدراسیون فوتبال و بنیاد رودکی امضا شد. به گزارش گروه فرهننگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: امروز اینجا هستیم برای امضای تفاهم نامه ساخت و اجرای سرود تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرود قرار است توسط ارکستر‌های بنیاد رودکی ساخته و اجرا شود. از این رو واژه‌ی ارکستر‌ها را به کار می‌برم، چرا که قرار است این اثر با ترکیب اعضای ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران اجرا شود.

او ادامه داد: مذاکراتی بین ما و فدراسیون فوتبال انجام شده که نتیجه اش این شد تا دو مجموعه کمک کنند تا کار‌هایی فاخر در سطح بالا توسط شاعران، رهبران، نوازندگان و خوانندگان ارکستر‌ها ساخته و اجرا شود.

امیدواریم این اثر در روز‌های منتهی به اعزام تیم ملی به روسیه رونمایی شود.

در بخش دیگری از این مراسم محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پیوند هنر و ورزش بار دیگر در آوردگاه جام جهانی خودش را نشان می‌دهد. هنرمندان در کنار ورزشکاران برای عظمت پرچم جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند.

آوردگاه هنر ناب ایرانی در تالار وحدت به عنوان بدرقه تیم ملی فوتبال برای اعزام به روسیه انتخاب شده است.

او ادامه داد: تلاش این است که اقدامی عظیم و با شکوه برای ایرانیان حامی تیم ملی در روسیه انجام شود و از سوی میزبانی تالار وحدت برای میزبانی مراسم بدرقه تیم ملی قطعی است.

ساکت گفت: عزیزان ما در فدراسیون فوتبال در تلاش و برنامه ریزی هستند تا همراه آماده سازی قهرمانان ملی که آغاز شده است؛ کار‌های دیگر هم روند عادیش را دنبال کند.

در پایان این مراسم تفاهمنامه میان بنیاد رودکی و فدراسیون فوتبال برای ساخت قطعه‌ی موسیقی جام جهانی و میزبانی تالار وحدت از مراسم بدرقه تیم ملی، امضا شد.

قرار است ارکستر‌های بنیاد رودکی به رهبری شهرداد روحانی قطعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه را می‌نوازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۶۱/بدرقه_تیم_ملی_از_تالار_وحدت_ارکستر_های_سمفونیک_و_ملی_آهنگ_تیم_ایران_در_جام_جهانی_را_می_سازند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: