Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:03:18 GMT

مدیر تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین: ایران جزو قوی‌ترین تیم‌های جهان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۶۹/مدیر_تیم_ملی_فوتسال_بانوان_اوکراین_ایران_جزو_قوی_ترین_تیم_های_جهان_است

مدیر تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین: ایران جزو قوی‌ترین تیم‌های جهان است

مدیر تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین بعد از بازی با ایران بازی را خوب و هیجان انگیز دانست.

به گزارش ایسنا، کنستانتین، مدیر تیم ملی فوتسال تیم اوکراین در جمع خبرنگاران در مورد بازی گفت: بازی خوب، حساس و هیجان انگیزی بود.  ایران تیم بسیار خوب و باتکنیک و قوی‌ای دارد و به نظر من یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با اینکه بازی دوستانه بود ولی داورها بیشتر می‌خواستند ایران ببرد.
تیم ملی فوتسال بانوان اوکراین برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی بانوان ایران در تهران به سر می‌برد و در اولین دیدار خود با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب فوتسالیست‌های ایران شدند.

دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین سه‌شنبه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۶۹/مدیر_تیم_ملی_فوتسال_بانوان_اوکراین_ایران_جزو_قوی_ترین_تیم_های_جهان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: