Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:17:53 GMT

تیم فوتبال ایران، تنها تیم پیروز دیدارهای دوستانه در بین تیم های آسیایی در ماه مارس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۷۷/تیم_فوتبال_ایران_تنها_تیم_پیروز_دیدارهای_دوستانه_در_بین_تیم_های_آسیایی_در_ماه_مارس

تیم فوتبال ایران، تنها تیم پیروز دیدارهای دوستانه در بین تیم های آسیایی در ماه مارس

شاگردان کارلوس کی روش تنها تیم آسیایی بودند که در بازی‌های تدارکاتی ماه مارس مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

طرفداری- تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در روز‌های "فیفا دی" ماه مارس ۱۰ بازی تدراکانی مقابل حریفانی از سایر قاره‌ها برگزار کردند که در میان این مسابقات تنها یک پیروزی نصیب تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی که در گروه اول جام جهانی با تیم‌های روسیه، اروگوئه و مصر هم گروه است، ۲۳ مارس مقابل اوکراین به تساوی یک بر یک رسید و چهار روز بعد هم مقابل بلژیک با چهار گل شکست خورد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران که باید در گروه دوم جام جهانی به مصاف مراکش، اسپانیا و پرتغال برود در نخستین بازی اش در فیفادی‌ های مارس برابر تونس تن به شکست یک بر صفر داد، اما در دومین بازی با نتیجه ۲ بر یک از سد الجزایر گذشت.

استرالیا در گروه سوم بیست و یکمین دوره جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و پرو همگروه شده است. کانگورو‌ها در نخستین بازی تدارکاتی خود در ماه مارس مقابل تیم نه چندان قدرتمند نروژ با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خوردند، اما در ادامه توانستند کلمبیا را با تساوی بدون گل متوقف شدند.

کره جنوبی در گروه ششم جام جهانی با آلمان، سوئد و مکزیک هم گروه است. شاگردان شین تائه یونگ در نخستین بازی خود در این ماه از ایرلند شمالی ۲ بر یک شکست خوردند و در ادامه هم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب لهستان شدند.

آخرین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ ژاپن است که باید در گروه هشتم این رقابت‌ها با لهستان، سنگال و کلمبیا رو در رو شود. سامورایی‌ها ابتدا مقابل تیم آفریقایی مالی با تساوی یک بر یک متوقف شدند، اما در ادامه با نتیجه ۲ بر یک از اوکراین شکست خوردند.

۱۰ بازی، یک برد، ۳ مساوی، ۶ باخت، ۹ گل زده و ۱۹ گل خورده حاصل عملکرد تیم‌های قاره کهن در بازی‌های دوستانه ماه مارس بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۷۷/تیم_فوتبال_ایران_تنها_تیم_پیروز_دیدارهای_دوستانه_در_بین_تیم_های_آسیایی_در_ماه_مارس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: