Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:41:59 GMT

بازی‎‌های دوستانه ملی| ایتالیا از شکست در خانه انگلیس گریخت/ رقیب ایران حریف آسیایی‌اش را برد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۷۹/بازی_های_دوستانه_ملی_ایتالیا_از_شکست_در_خانه_انگلیس_گریخت_رقیب_ایران_حریف_آسیایی_اش_را_برد

بازی‎‌های دوستانه ملی| ایتالیا از شکست در خانه انگلیس گریخت/ رقیب ایران حریف آسیایی‌اش را برد

در شب از دست رفتن پیروزی تیم ملی انگلیس مقابل غایب بزرگ جام جهانی، اولین رقیب تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ حریف آسیایی خودش را شکست داد ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دوستانه ملی در سطح جهان با تساوی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی مقابل ایتالیا و برتری مراکش، اولین رقیب تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2018 مقابل رقیب آسیایی‌اش ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهم‌ترین بازی در ورزشگاه ویمبلی لندن، ابتدا انگلیس با گل جیمی واردی در دقیقه 26 از ایتالیا، غایب بزرگ جام جهانی پیش افتاد، اما میهمان با پنالتی اینسینیه در دقیقه 87 از شکست گریخت و تساوی یک - یک را رقم زد.

 در دیگر بازی مهم، مراکش اولین رقیب کشورمان در گروه دوم جام جهانی 2018 مقابل ازبکستان به برتری 2 بر صفر رسید.کعبی در دقیقه 3 و کاستا در دقیقه 42 برای تیم آفریقایی گل زدند.

سه‌شنبه شب همچنین صربستان هم 2 بر صفر نیجریه را برد، استرالیا و کلمبیا به تساوی بدون گل رسیدند،  کره جنوبی 3 بر 2 مغلوب لهستان شد، بلژیک 4 بر صفر از سد عربستان سعودی گذشت و رومانی یک بر صفر سوئد را برد.

 انتهای پیام/

R7879/P1015135/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۷۹/بازی_های_دوستانه_ملی_ایتالیا_از_شکست_در_خانه_انگلیس_گریخت_رقیب_ایران_حریف_آسیایی_اش_را_برد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: