Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:41:47 GMT

بازی‌های دوستانه ملی|تساوی قهرمانان سابق و فعلی جهان در شب شکست ایتالیا و فرانسه و برد انگلیس/ برتری خارج از خانه رقیب ایران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۸۴/بازی_های_دوستانه_ملی_تساوی_قهرمانان_سابق_و_فعلی_جهان_در_شب_شکست_ایتالیا_و_فرانسه_و_برد_انگلیس_برتری_خارج_از_خانه_رقیب_ایران

بازی‌های دوستانه ملی|تساوی قهرمانان سابق و فعلی جهان در شب شکست ایتالیا و فرانسه و برد انگلیس/ برتری خارج از خانه رقیب ایران

در شب تساوی آلمان و اسپانیا، انگلیس و آرژانتین پیروز شدند، فرانسه شکست خورد و حریف ایران رقیبش را شکست داد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دوستانه ملی فوتبال در سطح دنیا با تساوی آلمان و اسپانیا،  برتری  آرژانتین، انگلیس و مراکش و شکست ایتالیا، هلند و فرانسه  ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مهم‌ترین بازی، تیم‌ ملی آلمان در خانه‌اش مقابل اسپانیا به تساوی یک - یک رضایت داد. در نبرد بین قهرمانان دو دوره اخیر جام جهانی ابتدا اسپانیا توسط رودریگو در دقیقه شش به گل رسید، اما توماس مولر با یک شوت دیدنی در دقیقه 35 بازی را به تساوی کشاند.

 هلند هم جمعه شب در خانه‌اش یک بر صفر مغلوب انگلیس شد. لینگارد در دقیقه 59 تنها گل «سه‌شیر» را به ثمر رساند.

در یکی دیگر از این دیدار  آرژانتین مقابل ایتالیا به برتری 2 بر صفر دست یافت. بانگا در دقیقه 75 و لانزینی در دقیقه 85 برای «آلبی‌سلسته» گلزنی کردند.

 مصر نیز با گل محمد صلاح در دقیقه 56 یک بر صفر از پرتغال پیش افتاد، اما کریستیانو رونالدو با گلزنی در دقایق 3+90 و 6+90 برتری را به سود قهرمان اروپا رقم زد.

همچنین مراکش، اولین رقیب کشورمان در جا‌م جهانی 2014 مقابل صربستان به برتری 2 بریک رسید. زیچ در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی و بوطیب در دقیقه 40 برای مراکش و تادیچ در دقیقه 37 برای صربستان گلزنی کردند.

 فرانسه نیز در خانه خود 3 بر 2 به کلمبیا باخت. موریل در دقیقه 28، فالکائو در دقیقه 62 و کوئینترو در دقیقه 85 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های کلمبیا را به ثمر رساندند و ژیرو در دقیقه 11 و لمار در دقیقه 26 برای فرانسه گلزنی کردند.

انتهای پیام/

 

R7879/P1015135/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۸۴/بازی_های_دوستانه_ملی_تساوی_قهرمانان_سابق_و_فعلی_جهان_در_شب_شکست_ایتالیا_و_فرانسه_و_برد_انگلیس_برتری_خارج_از_خانه_رقیب_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: