Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@14:53:58 GMT

رونمایی از پوستر و بلیت بازی دوستانه تیم های ایران و تونس/ قیمت بلیت های بازی ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۴۸۵/رونمایی_از_پوستر_و_بلیت_بازی_دوستانه_تیم_های_ایران_و_تونس_قیمت_بلیت_های_بازی_ایران_اعلام_شد

رونمایی از پوستر و بلیت بازی دوستانه تیم های ایران و تونس/ قیمت بلیت های بازی ایران اعلام شد

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فدراسیون فوتبال تونس برای دیدار تدارکاتی این تیم با ایران ۴۰ هزار بلیت تهیه کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، روزنامه الشروق تونس خبر داد که فدراسیون فوتبال تونس برای دیدار دوستانه فردای تیم ملی این کشور با ایران در ورزشگاه رادس شهر تونس تدارکات لازم را برای حضور پرشور هواداران تونسی دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه تونسی خبر داد که فدراسیون تونس ۴۰ هزار بلیت را برای این بازی تهیه کرده است تا میان هواداران توزیع کند. قیمت بلیت ها نیز بنا به جایگاهشان متفاوت است. قیمت بلیت ها به این شکل است ۲۰ دینار(۳۸ هزار تومان) جایگاه معمولی، ۳۰ دینار( ۵۷ هزار تومان) جایگاه متوسط و ۶۰ دینار( ۱۱۶ هزار تومان) جایگاه وی آی پی است. گفتنی است، گنجایش ورزشگاه رادس 60 هزار نفر می باشد. در همین راستا، فدراسیون فوتبال تونس امروز از پوستر این بازی تدارکاتی رونمایی کرد.

همچنین در این پایگاه خبری، تصویر بلیت های چاپ شده برای دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و تونس را منتشر و اعلام کرد که قیمت بلیت تماشای این دیدار به مبلغ 20 دینار تونس (حدود 38 هزار تومان) به فروش می رسد.

دیدار تیم ملی ایران با تونس فردا شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه رادس تونس، دومین دیدار تدارکاتی اش را برای حضور در رقابت های جام جهانی برگزار می کند.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۴۸۵/رونمایی_از_پوستر_و_بلیت_بازی_دوستانه_تیم_های_ایران_و_تونس_قیمت_بلیت_های_بازی_ایران_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: