Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:19:25 GMT

تهیه کننده «هزار راه نرفته»: اسپانسر ندارم!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۵۰۲/تهیه_کننده_هزار_راه_نرفته_اسپانسر_ندارم

تهیه کننده «هزار راه نرفته»: اسپانسر ندارم!

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناهید سادات شریفی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «هزاران راه نرفته» دلیل ساخته نشدن سری جدید «هزاران راه نرفته» را عدم حضور اسپانسر دانست و گفت: مدیران خیلی مشتاق هستند که سری جدید این برنامه تلویزیونی ساخته شود. پرونده این در شبکه دو سیما رو است یعنی قرار داد آنها با من برآورد و بسته شده است فقط مسئله عدم اسپانسر برای ساخت این برنامه مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون شخصا در این مورد با مشکل مواجه هستم و خیلی توان و مهارت پیدا کردن اسپانسر را ندارم ضمن اینکه استثنائات این برنامه به صورتی است که نمی‌توانم هراسپانسری را در این برنامه تلویزیونی بپذیرم که اصالت و آزاد منشی این برنامه همچنان حفظ شود.

شریفی همچنین ادامه داد: به عنوان یک تهیه کننده فرهنگی و دانشگاهی توان مالی لازم را ندارم و نمی توانم اسپانسر «هزاران راه نرفته» باشم البته در سازمان صدا و سیما نه تنها من بلکه هیچ تهیه کننده تلویزیونی وجود ندارد که شخصا هزینه برنامه هایش را تأمین کند بلکه از سرمایه گذار و اسپانسر  استفاده می کنند.

 

این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی از پیشنهاد کاری جدید خود خبر داد و گفت: از طرف گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پیشنهاد همکاری داشته ام اما چون هنوز فقط در حد گفتگو و توافقات اولیه است و قطعی و علنی نشده نمی توانم جزئیات آن را شرح دهم.

 

گفتگو: سها راستاد

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۵۰۲/تهیه_کننده_هزار_راه_نرفته_اسپانسر_ندارم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: