Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:11:50 GMT

گنج‌زاده: به این موضوع فکر نمی‌کنم که پرافتخارترین سنگین وزن دنیا هستم/ باید برای کسب افتخار همیشه تلاش کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۵۷۳/گنج_زاده_به_این_موضوع_فکر_نمی_کنم_که_پرافتخارترین_سنگین_وزن_دنیا_هستم_باید_برای_کسب_افتخار_همیشه_تلاش_کرد

گنج‌زاده: به این موضوع فکر نمی‌کنم که پرافتخارترین سنگین وزن دنیا هستم/ باید برای کسب افتخار همیشه تلاش کرد

سنگین وزن کاراته گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم که پرافتخارترین سنگین وزن دنیا هستم چون معتقدم وقتی که از سکوی قهرمانی پایین آمدم بازهم برای کسب افتخار باید تلاش کنم.

سجاد گنج‌زاده درخصوص ایستادن بر سکوی قهرمانی سومین مرحله از لیگ‌ جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از سال گذشته در ذهنم بود که باید در تمام مسابقات شرکت کنم و تمام تلاشم را اعمال کنم که نتایج خوبی بدست بیاورم تا در رنکینگ فدراسیون جهانی جایگاه خوبی را بدست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکر خدا این اتفاق افتاد و زحماتم به نتیجه رسید اما با این حال به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که پرافتخارترین سنگین وزن دنیا هستم.

وی ادامه داد: معتقدم وقتی از سکوی قهرمانی پایین آمدم دیگر نباید به این عنوان فکر کنم زیرا کار ادامه دارد و باید برای رسیدن به اهداف بعدی از همان زمان تلاش کرد. رقابت‌های کاراته وان دبی با استقبال خوبی از سوی کشورها روبه‌رو بود و کاراته‌کاهای خوبی روی تاتامی رفتند. تمام حریفانم را مرحله به مرحله از پیش‌رو برداشتم و به فینال رسیدم. در رقابت پایانی نیز با اینکه حریفم واقعا جنگجو بود اما با این حال به خوبی از پس او برآمدم و موفق شدم نشان طلای این دوره را از آن خود کنم.

پرافتخارترین سنگین وزن کاراته دنیا اظهار داشت: پیش از مسابقات دبی در 2 مرحله از رقابت‌های کاراته وان شرکت کرده بودم و موفق شدم یک طلا و یک برنز را بدست بیاورم اما دوست داشتم در این مبارزه نیز مجددا به طلا برسم که به هدفم رسیدم. البته جا دارد از زحمات مسئولان فدراسیون تشکر کنم که این اعزام را بدون هیچ حاشیه‌ای انجام داد. از شهرام هروی، حسین روحانی و سید حسینی تشکر می‌کنم که واقعا زحمات زیادی برای آماده‌سازی بچه‌ها در این مدت کشید‌ه‌اند. تشکر ویژه‌ای هم از برادرم دارم که نه تنها برادر بزرگ‌تر من بوده بلکه در طول این سال‌ها به عنوان مربی خوب در کنارم بوده و در زمان‌های حساس همیشه باعث دلگرمی شده است.

گنج‌زاده گفت: از شرکتی که حامی من بوده تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با درخش در مسابقات آتی جواب خوبی به حمایت‌های مسئولان این شرکت بدهم.حامیان دلسوز واقعا سهم بسزایی برای ایجاد آرامش ورزشکاران دارند و به شخصه واقعا از زحمات و حمایت‌های آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R1015204/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۵۷۳/گنج_زاده_به_این_موضوع_فکر_نمی_کنم_که_پرافتخارترین_سنگین_وزن_دنیا_هستم_باید_برای_کسب_افتخار_همیشه_تلاش_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: