Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@09:00:47 GMT

انسی ۱۰ انیمیشن بخش رقابتی ۲۰۱۸ را شناخت/ یک انیمیشن از ایران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۵۰/انسی_۱۰_انیمیشن_بخش_رقابتی_۲۰۱۸_را_شناخت_یک_انیمیشن_از_ایران

انسی ۱۰ انیمیشن بخش رقابتی ۲۰۱۸ را شناخت/ یک انیمیشن از ایران


چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی اسامی ۱۰ فیلم شرکت کننده در بخش رقابتی ۲۰۱۸ را معرفی کرد و از «آخرین داستان»‌ ساخته اشکان رهگذر در بخش غیررقابتی نام برد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ای‌.دبلیو.‌ان، سازمان‌دهندگان جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی اسامی فیلم‌های بلند حاضر در بخش رقابتی و غیررقابتی سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ انیمیشن بلند در بخش رقابتی و ۱۳ انیمیشن بلند که یکی از آنها از ایران است، در بخش خارج از رقابتی این دوره نمایش داده می‌شوند.

در بخش غیررقابتی این دوره «آخرین داستان» ساخته اشکان رهگذر در کنار فیلم‌هایی از چین، سوییس، روسیه، فرانسه، نروژ، ژاپن و … برای نمایش انتخاب شده است.

فهرست کامل انیمیشن‌های بخش رقابتی عبارت است از:

«ویروس گرمسیری» ساخته سانتیاگو کاسیدو از کلمبیا؛ درباره دختری نوجوان که بین اکوادور و کلمبیا رشد می‌کند و باید خودش را با شرایط متفاوت تطبیق دهد.

«خانه گرگ» ساخته کریستوبلا لئون و خواکین کاسینو از شیلی؛ درباره دختری که  پس از سفری به آلمان و بازگشت به شیلی با یک پناهنده در خانه‌اش روبه رو می‌شود.

«دیوار» ساخته کام کریستینسن از کانادا؛ درباره رام‌اله و نابلس و دیوار جدا کننده فلسطینی‌ها از آن سوی دیوار.

«SEDER MASOCHISM» ساخته نینا پیلی از آمریکا، داستانی درباره هجرت حضرت موسی (ع)، فرشته مرگ و عیسای پیامبر و تلاش برای رویارویی با قدرت‌های پدرسالارانه.

«میرایی» ساخته مامورو هوسودا از ژاپن؛ درباره حسادت ‌یک پچه ۴ ساله به وارد شدن خواهر نوزادش به زندگی آنها.

«نان‌آْور» ساخته نورا تومی از کانادا، ایرلند و لوکزامبورگ؛ درباره دختری جوان از افعانستان که خودش را به عنوان یک پسر جا می‌زند تا کار کند و به خانواده‌اش کمک کند.

«سیندرلای گربه» ساخته آلساندرو پاک، ایرن کاپیلو، مارینو گوارنیری و داریو سانسون از ایتالیا؛ دختر نوجوانی به نام میا تلاش دارد تا از دست نامادری و ۶ ناخواهری‌اش و نیز رییس مافیا سالواتور لو گیوستو فرار کند. همه آنها نزیک یک کشتی در بندر ناپل زندگی می‌کنند.  

«فونان» ساخته دنیس دو از بلژیک، کامبوج، فرانسه و لوکزامبورگ؛ درباره دختر جوانی که باید یاد بگیرد تا در دوران خمرهای سرخ در کامبوج روی پای خودش بایستد.

«تیتو و پرندگان» ساخته گوستاوو استاینبرگ، گابریل ماتیولی و آندری کاتوتو دیاز از برزیل؛ درباره پسری ۱۰ ساله که ماموریتش نجات جهان از یک بیماری همه‌گیر است.

«مسافرخانه اوکو» ساخته کیتارو کوساکا از ژاپن؛ درباره اوکو که با از دست دادن والدینش در یک تصادف، در حومه شهر با مادربزرگش زندگی می‌کند که یک مهمانخانه سنتی ژاپنی را اداره می‌کند.

انسی ۲۰۱۸ از ۱۱ تا ۱۶ ژوئن برگزار خواهد شد.

true برچسب ها : جشنواره «انسی» برنامه‌هایش را اعلام کرد/ دل تورو کارگاه می‌گذارد انیمیشن «آخرین داستان» در جشنواره «انسی» پذیرفته شد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۵۰/انسی_۱۰_انیمیشن_بخش_رقابتی_۲۰۱۸_را_شناخت_یک_انیمیشن_از_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: