Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@05:16:47 GMT

انیمیشن هنرمند شیرازی در جشنواره کن ٢٠١٨

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۵۲/انیمیشن_هنرمند_شیرازی_در_جشنواره_کن_٢٠١٨

انیمیشن هنرمند شیرازی در جشنواره کن ٢٠١٨

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: انیمیشن «چشم انداز خالی» با موضوع چشم انتظاری‌های مادری که پسرش در جنگ است به بخش Short Film Corner جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه راه یافته است.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه در شهر کن ٢٤ تا ٢٩ اردیبهشت ٩٧ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدث اظهار کرد: این فیلم پیش از این توانسته جایزه بهترین انیمیشن جشنواره UK Monthly Film Festival انگلستان و Los Angeles Film Awards آمریکا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره Chania Cartoon& Animation یونان Sunfilm Festival Tokyo ژاپن و Asians On Film آمریکا را کسب کند.

علی زارع قنات نوی تاکنون بیش از چهارده فیلم مستند و داستانی کوتاه و بلند و انیمیشن را تهیه و کارگردانی کرده است. او یکی از چهره‌های موفق سینمای ایران به‌شمار می‌آید و آثار وی با استقبال فراوان منتقدان، فستیوال‌ها و بنیاد‌های فرهنگی هنری جهان روبه‌رو شده است.
انتهای پیام/ر

راهیابی انیمیشن «چشم انداز خالی» به جشنواره بین المللی فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۵۲/انیمیشن_هنرمند_شیرازی_در_جشنواره_کن_٢٠١٨ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: