Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@11:01:52 GMT

جشنواره ملی انیمیشن مقدمه رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۵۵/جشنواره_ملی_انیمیشن_مقدمه_رویداد_بین_المللی_همدان_۲۰۱۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، آقای خجسته با اشاره به اهمیت تقویت نشاط اجتماعی افزود: برگزاری جشنواره انیمیشن فرصتی برای ایجاد روحیه امید و نشاط در بین مردم است . 
وی همچنین تصریح کرد: انتخاب این استان برای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی و پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال  ۲۰۱۸، فرصت‌های بی نظیری است که باید از آن‌ها برای معرفی و توسعه همدان بیش از پیش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستانهای همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از صدا و سیما مرکز همدان در برگزاری جشنواره ملی انیمیشن گفت: این رویدادها می تواند توانائیهای همدان را به دنیا معرفی کند. 
جشنواره بین المللی انیمیشن ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در همدان برگزار می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۵۵/جشنواره_ملی_انیمیشن_مقدمه_رویداد_بین_المللی_همدان_۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: