Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:26:08 GMT

آموزشگاه آزاد سینمایی و انیمیشن در بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۵۹/آموزشگاه_آزاد_سینمایی_و_انیمیشن_در_بروجرد_پایتخت_انیمیشن_ایران_راه_اندازی_شد

آموزشگاه آزاد سینمایی و انیمیشن در بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران راه اندازی شد

تهیه کننده رستم و سهراب و ناسور گفت: آموزشگاه آزاد سینمایی و انیمیشن در بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران با 26 رشته هنری راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل ازبازتاب بروجردداریوش دالوند تهیه کننده انیمیشن سینمایی ناسور و رستم و سهراب گفت: آریا صنعت تخیل از ابتدای فعالیت تا کنون بیش از 15 هزار دقیقه انیمیشن تولید کرده که فیلم های سینمایی رستم و سهراب و ناسور از مهمترین تولیدات این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست های علاقه مندان به انیمیشن برای برگزاری دوره های مختلف انیمیشن، در نیمه دوم سال گذشته اقداماتی در راستای کسب مجور آموزشگاه آزاد سینمای و انیمیشن صورت گرفت.

به گفته وی با توجه به این که آموزشگاه آزاد سینمایی و انیمیشن تنها در چند شهر بزرگ کشور فعالیت دارد اما این مجوز برای بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران صادر شد و آموزشگاه آزاد سینمایی و انیمیشن در این شهر راه اندازی شده است.

دالوند تعداد رشته های این آموزشگاه را 26 رشته برشمرد و افزود: کارگرادانی، تدوین، گویندگی، موسیقی، دوبلاژ، عکاسی، متحرک سازی، مدل سازی، طراحی و نورپردازی بخشی از رشته های مد نظر در این آموزشگاه می باشد.

وی بیان کرد: در این آموزشگاه دوره های مقدماتی، پیشرفته و مهارت برگزار می شود و علاقه مندان بعد از طی کردن دوره های مد نظر در راستای تولیدات انیمیشن جذب بازار کار می شوند.

تهیه کننده ناسور و رستم و سهراب تصریح کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی در این آموزشگاه از اساتید مجرب و افرادی که در ساخت فیلم رستم و سهراب فعالیت داشته اند و سالها خود در این حرفه کار کرده اند، استفاده می شود.

دالوند از برگزاری انیمیشن ویژه دانش آموزی خبر داد و افزود: با توجه به این که در ایام تابستان بسیاری از دانش آموزان اوقات فراغت زیادی دارند، دوره انیمیشن ویژه دانش آموزی برگزار می شود که دانش آموزان براساس نوع علاقه می توانند در این کلاسها ثبت نام کنند.

به گزارش بازتاب بروجرد فیلم های سینمایی رستم و سهراب، ناسور، آخرین فرستاده و مستند کهن پیشه ها از مهمترین تولیدات این مجموعه در پایتخت انیمیشن ایران بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۵۹/آموزشگاه_آزاد_سینمایی_و_انیمیشن_در_بروجرد_پایتخت_انیمیشن_ایران_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: