Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:58:52 GMT

امضای تفاهمنامه تولید انیمیشن میان شرکت ایرانی و چینی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۶۳/امضای_تفاهمنامه_تولید_انیمیشن_میان_شرکت_ایرانی_و_چینی

امضای تفاهمنامه تولید انیمیشن میان شرکت ایرانی و چینی

یک شرکت ایرانی و چینی تفاهمنامه‌ای در راستای تولیدات انیمیشنی و لوازم جانبی به امضا رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز ۲۶ فروردین هیاتی از چین ضمن بازدید از شرکت انیمیشن‌سازی ایرانی تفاهمنامه ای برای تولید انیمیشن امضا کردند.

در این جلسه هوآنگ ژوان پینگ یکی از نمایندگان چین گفت: ما باید برای نسل آینده تولیدات قوی در انیمیشن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و چین به دلیل جاده ابریشم اشتراکات فرهنگی بسیار زیادی دارند به همین دلیل به اعتقاد من ایران بهترین شریک فرهنگی برای چین و تولیدات فرهنگی است.

سید مسعود صفوی، مدیرعامل شرکت کفشدوزک در این بازدید گفت: ما با کشور چین فعالیت‌های مختلفی در زمینه تولید انیمیشن و سرگرمی داشته‌ایم و خوشحالیم که امروز می‌توانیم گام بسیار موثری برای تولید انیمیشن برداریم و جوانان ایرانی نیز از فرصت کار در حوزه انیمیشن بهره مند شوند.

وی افزود: خوشبختانه در ایران تکنولوژی و استعدادهای فوق العاده ای برای تولید انیمیشن وجود دارد و در حال حاضر نیز بسیاری از جوانان هنرمند ایرانی در شرکت‌های مطرح دنیا در حال انجام پروژه‌های بزرگ و بین‌المللی هستند.

در ادامه این دیدار هیات چینی از استودیوهای انیمیشن و بازی سازی این شرکت بازدید کردند و هنرمندان ایرانی نیز به معرفی آثار خود پرداختند.

پس از پایان دیدار هیات چینی تفاهمنامه ای مبنی بر تولید مشترک سریال و فیلم سینمایی انیمیشن، بازی‌های موبایلی و تولید محصولات جانبی انیمیشن از سوی ۲ کشور به امضا رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۶۳/امضای_تفاهمنامه_تولید_انیمیشن_میان_شرکت_ایرانی_و_چینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: