Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:09:13 GMT

از حلالیت طلبی تا حافظ‌خوانی ساجدی‌نیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۸۷/از_حلالیت_طلبی_تا_حافظ_خوانی_ساجدی_نیا

سردار ساجدی‌نیا پس از 90 ماه حضور در راس ریاست پلیس پایتخت به معاونت عملیات ناجا رفت و امروز طی مراسمی از خدمات وی تقدیر و سردار رحیمی به عنوان رییس جدید پلیس پایتخت معرفی شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس پایتخت، چهره و شخصیت‌های مختلفی وجود داشتند، استاندار تهران و فرماندار ویژه ری دو چهره دولتی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در این مراسم تاکید کرد در 4 سال مسوولیتش هیچ اختلاف نظری با ساجدی‌نیا نداشته است.

در این مراسم که با دقایقی تاخیر آغاز شد، سردار اشتری فرمانده ناجا، سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا، سردار رادان رییس تحقیقات راهبردی ناجا، سردار مجرد رییس بازرسی ناجا، سردار مقیمی رییس پلیس آگاهی ناجا، سردار شرفی رییس پلیس پیشگیری ناجا، سردار محمدیان رییس پلیس آگاهی پایتخت، سردار مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت و... حضور داشتند.

سردار کوثری فرمانده قرارگاه ثارالله، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت رسول اکرم (ص) تهران و زرگر رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر افراد حاضر در این مراسم بودند.

مازیار حسینی معاون عمرانی شهردار تهران نیز در این مراسم حضور داشت.

نخستین سخنران این مراسم، سردار ساجدی‌نیا بود که گزارشی از عملکرد 90 ماهه را در پلیس پایتخت پرداخت. او سخنانش را با چند بیت شعر به پایان رساند و بعد از آن همه خواست که او را حلال کنند.

ساجدی‌نیا تاکید کرد که سرباز ولایت و خادم و نوکر مردم است و حاضر است جانش را برای ایران و اسلام فدا کند.

وی جملاتش را به ابیاتی از حافظ به پایان رساند و گفت: منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

در ادامه این مراسم، سردار مجرد احکام صادر شده برای ساجدی‌نیا و سردار رحیمی را قرائت کرد که به موجب آن سردار رحیمی به مدت سه سال به عنوان رییس پلیس پایتخت منصوب می‌شود.

در این مراسم اعلام شد که سردار قادر کریمی جانشین رییس پلیس پایتخت نیز با حکم سردار اشتری به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی معرفی شد که سردار مجرد به حکم وی اشاره کرد و از برگزاری مراسم معارفه وی در هفته آینده خبر داد.

از دیگر حاشیه‌های این مراسم تکمیل شدن ظرفیت سالن همایش‌های فرماندهی انتظامی پایتخت بود که در پی آن تعدادی از حضار در بیرون سالن و با ویدیو پروژکتور دنبال می‌کردند.

سردار اشتری در پایان سخنرانی خود از سردار رحیمی خواست که با توجه به اینکه ساجدی‌نیا مدیران خوبی را در تهران بزرگ در کنار خود داشته آنها را آزاد بگذارد تا از ظرفیت‌های آنها در ناجا استفاده کند، موضوعی که البته با لحنی شوخی‌آمیز حاکی از عملکرد خوب مدیران و معاونان ساجدی‌نیا بود.

ساجدی‌نیا در پایان این مراسم درباره خاطرات خوب و بدش از 90 ماه حضورش در پلیس پایتخت اظهار کرد: بهترین خاطره‌ام 90 ماه توفیق خدمت به مردم پایتخت بود و بدترین آن زمانی است که ما نمی‌توانستیم آنطور که باید به شهروندی خدمت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۸۷/از_حلالیت_طلبی_تا_حافظ_خوانی_ساجدی_نیا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: