Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:57:29 GMT

انتظامی کردستان ظرف۴۸ ساعت معتادین متجاهر را جمع آوری می کند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۸۸/انتظامی_کردستان_ظرف۴۸_ساعت_معتادین_متجاهر_را_جمع_آوری_می_کند

انتظامی کردستان ظرف۴۸ ساعت معتادین متجاهر را جمع آوری می کند

سنندج - فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتظامی کردستان ناتوان نیست و ظرف ۴۸ ساعت معتادین متجاهر سطح شهر را جمع آوری می کند اما فضا برای نگه داری آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود خرم نیا ظهرامروز در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان گفت: ارتباط و تعامل فی ما بین انتظامی و اصحاب رسانه کردستان موجب دلگرمی و قوت برای کارکنان ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان عنوان کرد: گرچه بعضی اوقات از سوی نشریات محلی و روزنامه ها انتقادات شدیدی و بعضاً بی موردی از انتظامی کردستان می شود اما مابا وجود اینکه از پسشان بر می آیم قبول می کنیم و اطلاعات درست را در اختیار شان قرار می دهیم.

وی افزود: در مدت زمانی که در خدمت مردم کردستان بوده ام دیدگاه مردم و چالش های جامعه را مورد نظر قرار داده و در صدد رفع مشکلات موجود در استان تلاش کرده ایم.

سردار خرم نیا گفت: اعتیاد، مواد مخدر و ناهنجاری های مربوط به اعتیاد از آسیب هایی است که با آنها مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: بحث مواد مخدر در شان جامعه ما نیست اما خرده فروشی آن انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه دولت ناتوان نیست، گفت: به منظور هم افزایی و پیشگیری از اعتیاد مردم نیز می بایست وارد کار شوند تابرای این موضوع اهمیت قائل شوند.

سردار خرم نیا افزود: افرادی به مواد اعتیاد دارند اما مزاحمتی برای خانواده و اجتماع ندارند، افرادی نیز حمایت خانواده را از دست می دهند و فقط برای خوابیدن در پارک ها و حتی قبرستان ها مستقر که به معتادین متجاهر و غیر متجاهر تقسیم می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به وظیفه ای که در قانون درج شده است، عنوان کرد: می بایست ادارات مرتبط با این امر مانند بهزیستی معتادین را به مدت سه ماه نگه داری و باز پروری کند اما بعضی از این افراد حمایت خانواده را از دست داده و به محض بازگشت به اجتماع به مصرف مواد سوق پیدا می کنند.

وی افزود: حمایت خانواده از معتادین باز پروری شده بسیار اهمیت دارد و اگر این مهم انجام گیرد به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

سردار خرم نیا گفت: انتظامی کردستان ناتوان نیست و ظرف ۴۸ ساعت توان جمع آوری معتادین متجاهر را دارد اما مکانی برای نگه داری از این افراد وجود ندارد و کمپ های بهزیستی نیز تنها ظرفیت ۱۱۰ نفر را دارد که قطعاً تعداد معاتادان بیشتر از این ظرفیت است.

شهرک نایسر نیازمند مدرسه در مقطع متوسطه است

فرمانده انتظامی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شهرک نایسر سنندج پرداخت و گفت: ساماندهی مناطق حاشیه نشین از اواخر سال گذشته در دست اقدام بوده و فعالیت هایی را به منظور تدوین شناسنامه انتظامی این شهرک انجام گرفته است.

وی افزود: در حین انجام مراحل ساماندهی این شهرک مشکلاتی شناسایی و در راستا رفع آنها تلاش شده است.

سردار خرم نیا گفت: کلانتری نایسر در زمینه پیشگیری وقوع جرم، دزدی انجام شده بیشتر فعالیت های خود را در زمینه کار های فرهنگی متمرکز کرده است.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: نباید از شهرک نایسر به عنوان ناحیه منفصل شهری یاد شود و باید مسئولان تفکرات خود را نسبت به این منطقه عوض کنند.

وی افزود: از شهرداری نیز درخواست شده تا خیابان ها و محلات این منطقه را با نام هایی در خور استان و اصالت دار نام گذاری کند.

سردار خرم نیا گفت: از دیگر مشکلات این شهرک نبود دبیرستان است که مردم برای آمدن به داخل شهر متحمل هزینه های زیادی می شوند که انتظار می رود خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۸۸/انتظامی_کردستان_ظرف۴۸_ساعت_معتادین_متجاهر_را_جمع_آوری_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: