Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:29:21 GMT

محموله بزرگ گوشی تلفن همراه قاچاق در بیجار کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۹۴/محموله_بزرگ_گوشی_تلفن_همراه_قاچاق_در_بیجار_کشف_شد

محموله بزرگ گوشی تلفن همراه قاچاق در بیجار کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال با انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی در شهرستان بیجار کشف و ضبط شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا اظهار کرد: ماموران انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند این محموله کالای قاچاق را پیش از خروج از استان کشف و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی نجف آباد در شهرستان بیجار و با همکاری پاسگاه نساره در شهرستان دیواندره، یک دستگاه خودروی سورای سمند حامل این گوشی های قاچاق شناسایی شد.
سردار خرم نیا با اشاره به اینکه فرد یا افراد قاچاقچی قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، 417 دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد که به طرز ماهرانه ای در صندوق و صندلی عقب خودرو جاسازی شده بود.
وی با بیان اینکه پرونده همچنان برای دستگیری متهم یا متهمان تحت رسیدگی قرار دارد، یادآور شد: مرزی بودن استان کردستان زمینه قاچاق کالا را برای برخی افراد سودجو فراهم کرده اما نیروی انتظامی با همه توان و امکانات در مقابل قاچاقچیان ایستاده است.
** کشف بیش از 122 هزار عدد مواد محترقه در دهگلان
فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف 122 هزار و 270 عدد انواع مواد محترقه در شهرستان دهگلان خبر داد.
سردار خرم نیا گفت: به منظور تامین امنیت و آرامش جامعه و کاهش حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح، ماموران ایست و بازرسی صلوات آباد حین بازرسی از خودروهای عبوری، موفق شدند از یک دستگاه خودروی پراید، تعداد 122 هزار و 270 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز که قصد انتقال به استان های داخلی کشور را داشت کشف و جمع آوری کنند.
سردار خرم نیا با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شد.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: از خانواده های عزیز خواستاریم که با آموزش های لازم خطرات مواد محترقه را به فرزندان و جوانان خود گوشزد کنند.
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۹۴/محموله_بزرگ_گوشی_تلفن_همراه_قاچاق_در_بیجار_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: