Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:15:45 GMT

کردستان| محموله ۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دیواندره کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۹۵/کردستان_محموله_۷_میلیارد_ریالی_کالای_قاچاق_در_دیواندره_کشف_شد

کردستان| محموله ۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دیواندره کشف شد

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در شهرستان "دیواندره " خبر داد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیواندره حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در محور "دیواندره-بیجار" شناسایی و بلافاصله اقدام به توقیف آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازرسی ازاین کامیون، یکهزار و 39 دستگاه انواع لوازم الکترونیکی و 300 هزار نخ سیگار قاچاق که به‌طرز ماهرانه‌ای در پوشش بار سبوس گندم جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله مکشوفه را 7 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار خرم‌نیا افزود: در این راستا یک نفر دستگیر که به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی، روانه مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۹۵/کردستان_محموله_۷_میلیارد_ریالی_کالای_قاچاق_در_دیواندره_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: