Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@15:05:42 GMT

مهمترین دستاورد های هشت ساله پلیس تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۷۰۵/مهمترین_دستاورد_های_هشت_ساله_پلیس_تهران

مهمترین دستاورد های هشت ساله پلیس تهران

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، در این مراسم که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، سیدحسین هاشمی استاندار تهران و فرماندهان و فرمانداران تهران انجام شد سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی پایتخت را به طور رسمی برعهده گرفت و سردار ساجدی نیا به سمت معاونت عملیات ناجا منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین ساجدی نیا با ارائه گزارشی از 8 سال عملکردش در پلیس تهران گفت: مهم‌ترین دغدغه من در طول خدمتم امنیت مردم بود، چه در زمینه امنیت عمومی و امنیت اجتماعی. پس از وقایع 88 در تهران با افزایش شرارت، سرقت و همچنین مشکلات سیاسی و صنفی مواجه بودیم.

وی افزود: با توجه به 9 میلیون نفر جمعیت ثابت و 4 میلیون نفر جمعیت شناور توانستیم امنیت شهر را بخوبی تأمین کنیم.
سردار ساجدی نیا در خصوص کشفیات مواد مخدر نیز گفت: تا سال 91 بیشتر از 4 تن کشفیات نداشتیم اما این رقم در سال گذشته 19 تن و 700 کیلوگرم بود و در مجموع 8 سال،98 تن مواد مخدر کشف کرده‌ایم.

وی به کاهش میزان سرقت در تهران اشاره کرد و افزود: قبل از سال 88 میزان سرقت بالا بود، اما موضوع سرقت در سال 93 تثبیت شد و در سال ٩٤ و ٩٥ کاهش 12 درصدی سرقت در تهران را شاهد بودیم. همچنین در 8 سال گذشته سرقت مسلحانه در تهران کاهش یافت و در دهه 90 این آمار به تعداد انگشتان دست هم نرسید. در حوزه گروگانگیری یک مورد هم ثبت نشده که پول و وجهی داده باشیم یا گروگان مصدوم و کشته شده باشد. ٤ قرارگاه انتظامی در تهران راه‌اندازی شد، پلیس اطفال و نوجوانان ایجاد و در حوزه اجرای احکام بیش از 473 هکتار زمین را از دست زمین‌خواران درآوردیم و به دولت بازگرداندیم.سردار ساجدی نیا افزود: زمانی که در تهران منصوب شدم نظارت تخصصی تهران در رتبه 30 بود اما چندین سال است که رتبه ناجا در تهران اول است، ضمن اینکه باید بگویم ٨٥ درصد فرماندهان تهران جوان هستند.


سردار حسین رحیمی فرمانده جدید پلیس پایتخت نیز با تأکید بر مردم مداری و ارتقای حس امنیت به‌عنوان دو برنامه اصلی خود در مسئولیت جدیدش گفت: با توکل به خداوند متعال و استفاده از تجربیات گذشته تمام تلاش خود را برای گام برداشتن در مسیر ارزشمند فرماندهان قبلی پلیس پایتخت انجام خواهم داد. اعتماد مردم به پلیس مهم‌ترین سرمایه ناجا است. وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه ما اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا است که مهم‌ترین مصداق آن نیز ایجاد امنیت در لایه‌های مختلف جامعه است.

تعامل، وحدت و همدلی را سرلوحه کار قرار داده و همکاری ویژه با شورای تأمین استان، قرارگاه ثارالله، سپاه، بسیج، شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را دنبال می‌کنیم.وی مدیریت جهادی را اساس برنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دوره جدید خواند و افزود: دستگیری مجرمان جرایم خشن، آموزش همگانی به شهروندان در این خصوص و بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای برقراری ارتباط با تمام لایه‌های جامعه از دیگر برنامه‌های من برای آینده است. در حوزه انضباط شهری و ترافیکی نیز تمام تلاشمان را برای اجرای قانون خواهیم کرد.


گفتنی است با حکم فرمانده ناجا، سردار معصوم بیگی، جانشین پلیس پیشگیری به سمت فرمانده انتظامی اصفهان و سردار قادر کریمی، جانشین نیروی انتظامی تهران بزرگ به سمت فرمانده انتظامی خراسان رضوی منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۷۰۵/مهمترین_دستاورد_های_هشت_ساله_پلیس_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: