Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:54:29 GMT

شبی که سالار موسیقی برای فوتبال خواند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۷۲۳/شبی_که_سالار_موسیقی_برای_فوتبال_خواند_عکس

شب گذشته و در جریان رونمایی از کت و شلوارهای تیم ملی، یکی از بزرگان عرصه موسیقی و آواز ایران نیز حضور داشت. سالار عقیلی که قرار است سرود مخصوص جام جهانی را بخواند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از حساب شده ترین اتفاقات حول تیم ملی رقم خورد و طی مراسمی از کت و شلوارهای ملی پوشان در راه جام جهانی پرده برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اتفاقات جالب این مراسم حضور آوازه خوان شهیر ایرانی یعنی سالار عقیلی بود.


در این رابطه چندی پیش مقرر شد تا سالار عقیلی سرود مخصوص جام جهانی برای تیم ملی ایران را بخواند تا احتمالا آهنگ حماسی دیگری به کارنامه خود اضافه کند. به همین دلیل عقیلی در مراسم شب گذشته که مخصوص رونمایی از البسه رسمی ملی پوشان بود حضور یافت و به اجرای یکی از آهنگ های ماندگار خود به نام ایران نیز پرداخت.

 

                                                                                                                                                                (عکس: امیرحسین خیرخواه)


مطابق با صحبت هایی که عنوان شد ضبط سرود مخصوص جام جهانی به پایان رسیده است و این روزها دو آهنگ بدون کلام دیگر برای این بازی ها نیز توسط شهرداد روحانی نوشته شده که در حال ساخت است.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۷۲۳/شبی_که_سالار_موسیقی_برای_فوتبال_خواند_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: