Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@13:51:14 GMT

زمان بدرقه از کی روش و ملی پوشان و رونمایی از آهنگ ایران برای جام جهانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۷۲۴/زمان_بدرقه_از_کی_روش_و_ملی_پوشان_و_رونمایی_از_آهنگ_ایران_برای_جام_جهانی_مشخص_شد

زمان بدرقه از کی روش و ملی پوشان و رونمایی از آهنگ ایران برای جام جهانی مشخص شد

ملی پوشان با انجام یک ویژه برنامه راهی روسیه خواهند شد.

طرفداری- تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه آماده می ئکند قبل از سفر به این کشور در مراسمی مورد بدرقه مسئولان قرار خواهد گرفت.

دومین نشست هماهنگی مراسم آیین بدرقه تیم ملی فوتبال همراه با رونمایی از سرود تیم ملی در مسابقات جام جهانی روسیه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه - 18 اردیبهشت) با حضور محمدرضا ساکت و علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد فرهنگی رودکی، نمایندگان بنیاد فرهنگی رودکی و فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات تالار وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از  سایت فدراسیون فوتبال، برهمین اساس مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در جام جهانی 2018 روسیه و ویژه‌برنامه رونمایی سرود جام جهانی از ساعت 18 روز یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه با حضور مسئولان حوزه ورزش، فرهنگ‌وهنر، بازیکنان و مربیان تیم‌های ملی، هنرمندان، ورزشکاران، پیشکسوتان هنر و ورزش و رسانه‌های گروهی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۷۲۴/زمان_بدرقه_از_کی_روش_و_ملی_پوشان_و_رونمایی_از_آهنگ_ایران_برای_جام_جهانی_مشخص_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: