Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:17:01 GMT

نامه سرگشاده اي از طرف مردان به خانم ها

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۵۲/نامه_سرگشاده_ای_از_طرف_مردان_به_خانم_ها

خبرگزاري آريا -
و اين هم نامه اي از طرف آقايون که براي خانم ها نوشته شده است ، نويسنده نامه دکتر دلاپورتا ، اين نامه را به همه خانم ها از طرف هم جنسانش نوشته است، او روانشناسي است که روي استراتژي هايي براي شادتر زيستن مطالعه مي کند !
نوشته : دکتر Matthew D. Della Porta

بانوان عزيز،
اول از همه اينکه ما متاسفيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفيم از اينکه اگرچه به مردان شباهت داريم، اغلب شبيه پسربچه ها رفتار مي کنيم.ما حتي معني مرد بودن را بيش از اين نمي دانيم.از زماني که بزرگ شديم ياد گرفتيم که شاد بودن يعني خود شيفته بودن و خود محور بودن!!! ما تلاش مي کنيم که پول کافي براي داشتن تلويزيون و بازي هاي ويدئويي مناسب در خانه اي مناسب به دست آوريم.ما مي خواهيم با شما دوست باشيم و با هم ازدواج کنيم ولي از توجه به شخصي ديگر به جاي توجه به خودمان مي ترسيم....آيا جاي ناراحتي ندارد اگر ما فکر کنيم که متعهد شدن به شما به جاي اينکه شانسي بزرگ برايمان باشد، خطري بزرگ باشد که شادي ما را تهديد مي کند؟

اين چيزي است که ما آن را درک نمي کنيم:شادي زندگي از مردي کامل بودن حاصل مي شود.ما به اين فکر مي کنيم ولي مثل پسربچه هايي رفتار مي کنيم که نمي خواهند اسباب بازي هايشان از آنها دور باشند.ما دنبال الگوهاي ارائه شده در رسانه ها هستيم که به ما ياد مي دهد که شادي هاي بزرگتري فراتر از زندگي روزمره مان امکانپذير است.ما ممکن است مثل آدم هاي رواني با شما بحث کنيم، اما آرامش واقعي براي ما از همه مهمتر است ، اگر درک آن را داشته باشيم. متاسفانه خانم ها به بخش هاي ديگر روانشناختي وجودي ما توجه مي کنند.لطفا اين را بدانيد: يک مرد خوب هيچ وقت با شما به عنوان يک وسيله تخليه خشم و يا يک ابزار خوشي و شهوت رفتار نمي کند.

يک مرد واقعي مي داند که زن مي خواهد که از او مراقبت شود و با توجه و احترام با او برخورد شود.او مي داند که ازدواج، شانسي براي داشتن يک زندگي خوب و افسانه اي است.او خصوصيات گذشته خود را کنار گذاشته و يک فرد جديد مي شود طبق نيازهاي همسر و فرزندانش.اگرچه در ابتدا او ممکن است با خود به کشمکش بيفتد، او مي داند کسي که ازدواج مي کند اگر بخواهد تمامي حالات کودکي و رفتارهاي گذشته را با خود داشته باشد، از مسير باريک خوشبختي و شادي ها عبور نخواهد کرد. تنها يک اتاق کافي براي او و همسرش وجود دارد، دست در دست، متعهد به ازدواجشان.

خانم ها، شما مي توانيد به ما براي تبديل شدن به مردي واقعي کمک کنيد، ما مي خواهيم به وسيله شما در خود احساس غرور و افتخار کنيم.به ما کمک کنيد که بدانيم که همانقدر که ما به شما علاقه منديم، شما هم ما را دوست داريد، حتي اگر راه هاي زيادي براي بهبود بخشيدن رابطه مان وجود داشته باشد.اين را با استفاده از کلمات خوب و دلنشين نشان دهيد؛ از ما براي کارهايي که خوب و درست انجام مي دهيم تشکر کنيد.اينها بيشتر از آنچه که فکر مي کنيد، معناي دوست داشتن را به ما نشان مي دهند.

در عوض، ما به شما قول مي دهيم که از طرف ما احساس دوست داشته شدن و توجه متقابل کنيد.ما ياد مي گيريم که چطور با شما حرف بزنيم که شما متوجه شده و آنها را درک کنيد و به شما امر و نهي نکنيم که چطور مشکلاتتان را حل کنيد.همچنين تلاش مي کنيم که ياد بگيريم چگونه احساساتمان را بدون برداشت کردن و يا عصباني شدن بيان کنيم.با بهبود دادن ارتباطات دوجانبه مان متوجه مي شويم که چيزي که شما را خوشحال کند، ما را هم خوشحال مي کند.چه تفاهمي!!!

بار ديگر ما متاسفيم. مقصر ما هستيم. ايفاي درست و کامل نقش مرد خوب اين روزها سخت است.ما حرفهايمان را براي تبديل به مردي خوب شدن و ايفاي درست نقش هايمان به جاي اينکه مثل يک پسر دبيرستاني باشيم، ناديده گرفتيم.قبول کنيد که توانايي و عرضه ما بيشتر از اين است.

اگر در رابطه خود با يک مرد دچار شکست شديد، تلاش کنيد که او را ببخشيد و از اول شروع کنيد.بعد از مدتي اگر مرد خوبي نشد، او را ترک کنيد.شما شايسته بهتر از او هستيد.

يک رابطه سالم موجب شادي افرادي مي شود که در رابطه قرار دارند.اگر ما شاد باشيم، زندگي پرمعنايي خواهيم داشت و در کنار هم به خوبي زندگي مي کنيم.از شما به خاطر درک و حوصله تان در سفري که براي کشف شادي و مرد نمونه شدن پيش رو داريم،سپاسگزاريم!
با احترام،آقايان
منبع:آي بانو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۵۲/نامه_سرگشاده_ای_از_طرف_مردان_به_خانم_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: