Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@12:51:19 GMT

میزان نامزدهای خانم برای شورا در گنبدکاووس ۵۸ درصد بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۵۵/میزان_نامزدهای_خانم_برای_شورا_در_گنبدکاووس_۵۸_درصد_بیشتر_شد

میزان نامزدهای خانم برای شورا در گنبدکاووس ۵۸ درصد بیشتر شد

فرماندار ویژه گنبد کاووس با بیان اینکه میزان نامزدهای خانم برای شورای در شهرستان ۵۸ درصد بیشتر شده است، گفت: نام‎نویسی نامزداهای شورای گنبدکاووس ۳۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در نخستین نشست مشترک هیئت‎های اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس که در محل فرمانداری ویژه اظهار داشت: این نشست با هدف هماهنگی کلی در راستا وظایف و تکالیف حوزه سیاست اجرایی تشکیل شد و امید داریم روزهای آینده جلسه‎های مستمر در حوزه وظایف اجرایی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: طبق آخرین آمار ثبت نام شوراهای شهر و روستا حوزه شهرستان گنبدکاووس، یک‎هزار و 345 نفر نامزد حضور در شوراهای شهر و روستا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد یک‎هزار و 280 نفر آقا و 65 نفر خانم هستند که در شهر گنبدکاووس 165 نفر حضور خود را در شورای شهر اعلام کردند که از این تعداد 144 نفر آقا و 21 نفر خانم هستند.

کریمی تصریح کرد: در شهر اینچه‎برون 16 نفر نامزد شورای شهر شدند که همه آقا هستند و در روستاهای بخش مرکزی 965 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 929 نفر آقا و 36 نفر خانم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در روستاهای بخش داشلی‎برون 199 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 191 نفر آقا و هشت نفر خانم هستند.

وی با اشاره به میزان ثبت نام نسبت به دوره قبل گفت: در مجموع ثبت نام میزان ثبت نام شواری شهر گنبد این دوره نسبت به دوره قبل 33 درصد و در شهر اینچه‎برون نیز 33 درصد افزایش داشته و همچنین در بخش مرکزی شش درصد کاهش و در بخش داشلی‎برون نیز چهار درصد نسبت به دوره گذشته در میزان ثبت‎نام کاهش داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان حضور خانم‎ها در این دوره نسبت به دوره قبل 58 درصد افزایش داشته است.

کریمی بیان داشت: از یک‎هزارو 345 نفر ثبت نام شده، یک‎هزارو 131 نفر زیر 50 سال، 214 نفر بالای 50 سال است و مسن‎ترین کاندیدا با 77 سال سن از روستای قره‎ماخر و جوان‎ترین با 25 سال سن از روستای آقچه‎لی سفلی هستند.

وی اظهار کرد: در بازدید استاندار محترم, رئیس ستاد انتخابات استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از فرآیند ثبت‎نام و عملکرد هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان اعلام رضایت کردند که امیدواریم بتوانیم تا برگزاری انتخابات سالم و پرشور این فرآیند را ادامه دهیم.

فرماندار ویژه گنبد کاووس با اشاره به شروع فرآیند ثبت نام ریاست جموری بیان کرد، توافقنامه بین جناب آقایان طهماسبی، غلامی و تربتی نژاد صورت گرفته و قرار شد جلسات هیات اجرایی شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری به صورت مجزا برگزار شود.

کریمی با اشاره به بررسی سوابق داوطلبین خاطر نشان کرد: باید بررسی سوابق محرمانه انجام شود و افشاء هرگونه اطلاعات دریافت شده ممنوع و خلاف عرف، شرع و قانون است.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۵۵/میزان_نامزدهای_خانم_برای_شورا_در_گنبدکاووس_۵۸_درصد_بیشتر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: