Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:11:36 GMT

انتقاد یک نماینده مجلس از رفتار زننده آخوندی با خبرنگار خانم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۵۷/انتقاد_یک_نماینده_مجلس_از_رفتار_زننده_آخوندی_با_خبرنگار_خانم

انتقاد یک نماینده مجلس از رفتار زننده آخوندی با خبرنگار خانم

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از رفتار زننده آخوندی با یک خانم خبرنگار انتقاد کرد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بی حرمتی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هیئت دولت به یک خبرنگار خانم گفت: بنده نیز این خبر را در رسانه‌ها دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رئیس جمهور، وزرا همواره باید قوه پاسخگوی قوی داشته باشند و در برخورد با رسانه‌ها رعایت ادب را داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان همواره باید برای اصحاب رسانه ها پاسخ های قانع کننده داشته باشند و با پرخاشگری به دنبال فرار از پاسخ گویی نباشند.

+برخورد ناشایست و درگیری لفظی آخوندی با یک خبرنگار خانم

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رفتار عباس آخوندی در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگار خانم را پسندیده مسئولان کشور ندانست و افزود: اصحاب رسانه همواره به دنبال روشنگری و تنویر افکار عمومی هستند و مسئولان باید با روی گشاده به سئوالات آنها پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۵۷/انتقاد_یک_نماینده_مجلس_از_رفتار_زننده_آخوندی_با_خبرنگار_خانم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: