Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:57:35 GMT

کلاهبرداری از خانم دکتر مجرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۵۹/کلاهبرداری_از_خانم_دکتر_مجرد

کلاهبرداری از خانم دکتر مجرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار کامرانی صالح رئیس پلیس استان البرز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده قضائی از یکی از شهرهای غربی کشور به دادسرای عمومی و انقلاب کرج و ارجاع آن به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر اغفال از سوی یک پزشک قلابی در پوشش سرمایه‌گذاری در امر خرید مطب، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران جعل و کلاه‌برداری این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: جزئیات پرونده حاکی از آن بود که خانم دکتر، مهر سال گذشته جهت شرکت دریکی از سمینارهای مراکز آموزش مربوط به تهران رفته بود و با شخصی که خود را به‌عنوان پزشک متخصص معرفی کرد آشنا شد.
کامرانی صالح افزود: طبق اظهارات شاکی پس از گذشت مدتی از آشنایی این دو نفر و برقراری ارتباط تلفنی، متهم برای جلب اعتماد مالباخته به وی پیشنهاد ازدواج می‌دهد که با تحت تأثیر قرار دادن عواطف خانم دکتر از او می‌خواهد تا برای دریافت تسهیلات بانکی به‌منظور خرید مطب با وی شریک شود.
رئیس پلیس استان البرز افزود: خانم دکتر که به حرف‌های متهم کاملاً اعتماد کرده بود، مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال را به‌حساب وی واریز کرد، اما فرد کلاهبردار به بهانه‌های مختلف از تحویل سهم این خانم دکتر و استرداد وجه به وی طفره رفته و پس از مدتی مشخص شد که مرد جوان درواقع پزشک نیست و با بکارگیری روش‌های متقلبانه از طعمه‌های خود کلاه‌برداری کرده و وجه دریافتی را به‌حساب همسرش واریز می‌کرد.
وی گفت: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات تکمیلی آدرس متهمان را در کرج شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهمان در خانه، در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به همراه پرونده متشکله به دادسرای شهرستان ارومیه منتقل کردند.
کامرانی صالح گفت: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی کلاهبرداری از شهروندان در شهرهای کرج، تهران و ارومیه با معرفی خود به‌عنوان پزشک متخصص اعتراف کرده و اذعان داشتند که تاکنون با این شیوه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پول از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند.
رئیس پلیس استان البرز درباره شگرد متهمان گفت: متهم اصلی با حضور در سمینارهای پزشکی با معرفی خود به‌عنوان پزشک متخصص پس از آشنایی با پزشکان به‌ویژه خانم مجرد و پیشنهاد ازدواج به آن‌ها و جلب اعتماد طرف مقابل به بهانه خرید مطب و سرمایه‌گذاری در این امر از سوژه‌های خود کلاهبرداری کرده و برای این‌که کسی به وی شک نکند مبلغ دریافتی را به‌حساب همسرش واریز می‌کرد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۵۹/کلاهبرداری_از_خانم_دکتر_مجرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: