Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:52:49 GMT

اصول شيک پوشي | 15 عادت خانم هاي هميشه خوش پوش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۶۱/اصول_شیک_پوشی_۱۵_عادت_خانم_های_همیشه_خوش_پوش_عکس

خبرگزاري آريا - عادات جالب و خوب خانم هايي که هميشه خوش لباس به نظر مي رسند



اصول شيک پوشي در ميان خانم هاي خوش پوش
خانم هاي هميشه خوش پوش موجوداتي عجيب نيستند بلکه آنها کساني هستند که هميشه خوب آماده شده اند. اگر آنها را در حين دويدن براي پاک کردن لکه چاي و قهوه روي لباس و يا با لباس هاي چروک نمي بينيد به اين دليل نيست که اين اتفاق براي آنها نمي افتد، بلکه آنها از قبل به اين مسائل رسيدگي کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاري آريا اين نوع خانم ها عادت هاي خاصي دارند که موجب مي شود هميشه خوش پوش به نظر برسند و در اين مطلب به عادات جالب و روزمره آنها اشاره مي کنيم که به نوعي اصول شيک پوشي هميشگي محسوب مي شوند.

1. براي لباس هاي فردا از شب قبل برنامه ريزي مي کنند.

شيک پوشي پديده اي جادويي و غير عادي نيست ، خانم هاي شيک پوش به راستي سعي مي کنند که آن طور به نظر برسند. آنها از شب قبل لباس ها را امتحان مي کنند تا فردا صبح از وحشت به دور خود نچرخند!

2. به خود وقت کافي براي آماده شدن مي دهند.

اگر قصد داريد صبح از خانه بيرون برويد، نبايد ساعت را در دقيقه 90 کوک کنيد و به سرعت لباس بپوشيد، بلکه بايد زودتر بيدار شده تا وقت کافي براي مرتب کردن خودتان داشته باشيد. در اين صورت امکان احتمالي نبستن دکمه، پوشيدن کفش هاي لنگه به لنگه و چروک هاي ناخواسته لباس وجود نخواهد داشت. بلکه وقت کافي براي استفاده از اکسسوارهاي ديگر مثل کمربند، ساعت ، انگشتر و... نيز خواهيد داشت تا لباستان شيک تر به نظر برسد!

3. لباس زير مناسب انتخاب مي کنند.

يک خانم شيک پوش از اساس انتخاب خوبي دارد. بنابراين علاوه بر لباس هاي مورد نظرتان ، بايد از لباس زير مناسب استفاده کنيد تا لباس بهتر روي تن شما بايستد.

4. از برخي زنان خوش پوش ايده مي گيرند.

يکي از آسان ترين روش هاي آشنايي با مد و خوش پوشي ايده گرفتن از کساني است که در اين کار مهارت دارند.

اصول خوش پوشي در ميان خانم هاي هميشه خوش پوش

5. مناسب فصل و آب و هوا لباس مي پوشند.

اگرچه به نظر ساده مي رسد ولي منطقي لباس پوشيدن مي تواند راه زيادي تا خوش پوشي طي کند. پيش از بيرون رفتن از خانه آب و هوا را چک کنيد تا از هرگونه اشتباهاتي مثل پوشيدن صندل در هواي برفي و يا پوشيدن شلوارهاي دم پا گشاد در گل و لاي روز باراني اجتناب شود.

6. طبق مناسبت لباس مي پوشند

خوش لباس ترين خانم داخل اتاق، هميشه کسي است که مناسب ترين لباس را براي آن موقعيت پوشيده است. براي مثال اگر در مجلسي حضور داريد که همه خانم ها ظاهر پوشيده تري دارند ، به گزارش خبرگزاري آريا مطمئنا اگر با يک دامن کوتاه در آن حاضر شويد به هيچ وجه خوش لباس ديده نمي شويد.

7. لباس هايي در سايز مناسب مي پوشند.

حتي خوش لباس ترين خانم ها نيز ممکن است لباسي مثل يک شلوار جين تنگ داشته باشند که زماني سايز آنها بوده و هنوز دوست دارند به هيکل پيشين خود برگردند تا دوباره آن را بپوشند ، ولي هرگز تا زماني که آن شلوار سايز آنها نباشد آن را نمي پوشند. مهم نيست چقدر لباس خاصي را در کمدتان دوست داريد، اگر ديگر اندازه نيست، بايد از خير آن بگذريد!

8. با يک تکه اکسسوار به ظاهر گرانقيمت، ظاهر لباس را بهتر مي کنند.

تا حالا شده فکر کنيد خانمي حتي با يک تي شرت و شلوار ساده نيز شيک به نظر مي رسد؟ البته رازي در اين بين وجود دارد. ممکن است تنها يک کمربند چرمي و يا يک جفت گوشواره زيبا و يا يک کيف لوکس، يک ظاهر معمولي را بسيار شسته رفته تر نشان دهد!

9. بهترين اکسسوار را مناسب تيپ و استايل خود انتخاب مي کنند.

گاهي بايد به درستي انتخاب کنيد که آيا شال و يا روسري مناسب ترين گزينه براي لباستان است و يا براي ست کردن جواهرات با لباس ، گردنبند بهترين انتخاب است يا دستبند!

10. هرگز با لباس هاي خوبشان لم نمي دهند!

دليلي که هيچ گاه خانم هاي خوش پوش، لباس هايشان شلخته به نظر نمي رسد اين است که هرگز با لباس خوبشان لم نمي دهند و يا با آن نمي خوابند.

اصول خوش پوشي و فوت و فن هميشه خوش لباس بودن

11. لباس هايشن را تا کرده و آويزان مي کنند.

لباس ها و شلوارها پس از پراکنده شدن به گوشه و کنار به صورت خود به خود چروکيده نمي شوند! عادت کنيد پس از استفاده از لباس ها، آنها را مرتب کرده و بياويزيد تا در زمان بعدي براي استفاده آماده باشند.

12. مي دانند چه وقت کفش پاشنه بلند و چه وقت کفش بدون پاشنه بپوشند.

هيچ شخصي با وجود داشتن کفش هاي بسيار پاشنه بلند در حين عبور از خيابان، خوش پوش ديده نمي شود. بنابراين انتخاب موقعيت صحيح در استفاده از کفش هاي پاشنه دار و بدون پاشنه مهم است.

13. لباس هايي که نياز به شستن و يا اتوشويي دارند را دسته بندي مي کنند.

به جاي پراکنده کردن لباس ها، عادت کنيد به صورت روزانه آنها را دسته بندي کنيد. اگر روي لباسي لکه اي مشاهده کرديد، سريع آن را کنار گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسيدگي کنيد. اين کار بدين معني است که در زمان مورد نياز از ديدن لکه و يا لباس چروک شوکه نشويد!

14. هميشه ابزار اورژانسي براي حفظ خوش پوشي دارند.

ما هميشه مي توانيم از قبل بسيار خود را مرتب و آماده کنيم تا خراب کاري به بار نيايد. ولي فرق يک خانم هميشه خوش پوش با بقيه اين است که او خود را براي مواقع اورژانسي نيز آماده مي کند. براي مثال در کيف خود چسب زخم، نوار چسب و يا سنجاق قفلي و... داشته باشيد که در صورت خراب شدن زيپ لباس، زخمي شدن و ... بتوانيد اوضاع را کنترل کنيد.

15. هميشه نسبت به استايل شخصي خود وفادارند.

خانم هاي شيک هرگز کاملا وابسته به انواع مد هاي جديد نيستند. اگر يک لباس کلاسيک براي آنها برازنده و مناسب است آن را فداي يک استايل عجيب و غريب نمي کنند که نتيجه آن نامعلوم است، به همين دليل آنها هميشه چيزي براي پوشيدن دارند.

تهيه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشين وي
بخش اختصاصي پرشين وي
اخبار مرتبط:
اصول شيک پوشي در زمستان / خانم هاي خوش پوش بخوانند+تصاوير
اصول شيک پوشي کوچولوها + تصاوير
اصول شيک پوشي براي افراد چاق
اصول انتخاب لباس مناسب رنگ پوست / شيک پوشي اصولي داشته باشيد+تصاوير
اصول شيکپوشي
لباس هاي زنانه و مردانه ترک اصل | ويژه بهار 96
لباس زير و لباس شب زنانه مجلسي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۶۱/اصول_شیک_پوشی_۱۵_عادت_خانم_های_همیشه_خوش_پوش_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: