Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:28:02 GMT

نگاه آماری به عملکرد استقلال در همه هفته‌های پنجم لیگ‌های گذشته

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۶۷/نگاه_آماری_به_عملکرد_استقلال_در_همه_هفته_های_پنجم_لیگ_های_گذشته

نگاه آماری به عملکرد استقلال در همه هفته‌های پنجم لیگ‌های گذشته

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته‌های پنجم لیگ‌های برتر گذشته عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امشب در خانه خود میزبان پدیده هستند. به همین بهانه نگاهی آماری داریم به عملکرد تیم این تیم در هفته‌های پنجم شانزده دوره گذشته از رقابت های لیگ برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ۳۴ امتیاز از ۱۶ بازی

تیم استقلال در ۱۶ بازی گذشته خود در هفته‌های پنجم لیگ‌های گذشته صاحب ۱۰ پیروزی شده است، ۴ بار مقابل حریفان تن به تساوی داده و ۲ بار هم مغلوب حریفان خود شده تا از این حیث عملکردی جالب داشته باشد. آبی پوشان در این ۱۶ بازی ۳۲ بار دروازه حریفان خود را باز کرده تا معدل هر بازی ۲ گل زده را در هفته‌های پنجم داشته باشند و در مقابل ۱۵ بار دروازه این تیم در این هفته‌ها باز شده است.

آبی پوشان در مجموع ۳۴ امتیاز به دست آورده‌اند و از نگاهی دیگر می‌توان گفت این تیم ۷۱ درصد امتیازات ممکن را در این هفته‌ها کسب کرده است.

* ۱۱ بار میزبان

آبی پوشان به حکم قرعه‌هایی که نصیب شان شده است از ۱۶ بازی خود در هفته‌های پنجم ۱۱ بار در خانه به میدان رفته‌اند و تنها ۵ بار خارج از خانه خود در هفته پنجم به بازی کرده‌اند.

* بهترین نتایج و بدترین داخل و خارج از خانه

استقلالی‌ها در ۱۱ پیکاری که در هفته‌های پنجم در خانه داشته‌اند ۶ بار پیروز میدان را ترک کرده‌اند، ۴ بار با مساوی و یکبار هم با شکست از میدان خارج شده‌اند. جالب اینجاست که همه مساوی‌های استقلال در هفته‌های پنجم در دیدارهای خانگی این تیم اتفاق افتاده است.

آبی پوشان در بازی‌های خانگی شان ۲۰ بار گل زنی کرده و ۱۱ بار دروازه شان باز شده است. بهترین نتیجه داخل خانه این تیم به دیدارهای آن با ملوان انزلی در سال ۸۱ و پیکان (قزوین) در سال ۸۹ باز می‌گردد که در آن دو دیدار با نتایج مشابه ۳ بر صفر حریفانش را شکست داد.

ضعیف ترین نتیجه استقلال در هفته‌های پنجم هم به تنها شکست این تیم در مقابل سایپا در سال ۸۶ باز می‌گردد که استقلال در آن بازی با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف شد. تک گل استقلال را در آن بازی آرش برهانی به ثمر رساند.

* بهترین و بدترین نتایج خارج از خانه

بهترین نتیجه‌ای که استقلال در بازی‌های خارج از خانه به دست آورد به سال ۹۰ باز می‌گردد که آبی پوشان مقابل فولاد به میدان رفتند و میزبان خود را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کردند. این بهترین نتیجه استقلال در همه هفته‌های پنجم نیز می‌باشد.

ضعیف ترین نتیجه استقلال در بازی‌های خارج از خانه نیز به دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در سال ۸۲ باز می گردد که ذوب آهن در آن بازی توانست آبی پوشان را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند. تک گل استقلال را در آن بازی محمد نوازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

* شکست‌های مشابه

استقلال در هفته های پنجم لیگ‌های گذشته فقط دو شکست در کارنامه‌اش داشته که هر دو شکست نیز با نتایج مشابه دو بر یک مقابل سایپا و ذوب آهن شکل گرفته است.

* اولین هفته پنجم، اولین پیروزی

استقلال در هفته پنجم اولین دوره از رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال رشت به میدان رفت و در آن بازی موفق شد اولین پیروزی خود در این هفته‌ها را به دست آورد. آبی پوشان تهران در آن دیدار موفق شدند میهمان خود را با نتیجه ۳-۲ مغلوب نمایند.

* اولین و آخرین گلزن

اولین بازیکنی که در هفته‌های پنجم لیگ برتر برای استقلال گلزنی کرد فرزاد مجیدی بود. این بازیکن در دیداری که استقلال موفق شد استقلال رشت را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد توسط فرزاد مجیدی به اولین گل بازی رسید تا این بازیکن نخستین بازیکن استقلال باشد که در هفته‌های پنجم لیگ‌های برتر برای این تیم گلزنی کرده است.

آخرین بازیکنی هم که در این هفته برای استقلال استقلال در لیگ برتر گلزنی کرد، کاوه رضایی بود که هفته پنجم فصل گذشته تک گل آبی پوشان مقابل ماشین سازی را به ثمر رساند.

* گلزنی منصوریان برای استقلال

نام علیرضا منصوریان سرمربی کنونی تیم استقلال در بین گلزنان استقلال در هفته‌های پنجم به چشم می‌خورد. وی مقابل صباباطری در سال سال ۸۵ برای آبی پوشان گلزنی کرد. این دیدار با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید.

* بهترین گلزن هفته پنجم

بهترین گلزن استقلال در هفته‌های پنجم فرهاد مجیدی کاپیتان سابق این تیم است. مجیدی با زدن ۴ گل در هفته‌های پنجم از بازیکنانی مثل آرش برهانی با ۳، احمد مومن زاده، میلاد میداودی، سیاوش اکبرپور و علی سامره با ۲ گل پیش است.

مجیدی در دیدار استقلال مقابل فولاد در سال ۹۰ دو بار موفق به گلزنی شد و در دیدارهای این تیم مقابل پیکان در سال ۸۹ و مقابل داماش در سال ۹۲ هر کدام یک بار موفق به گلزنی شد تا با ۴ گل زده بهترین گلزن استقلال در هفته‌های پنجم لیگ های برتر باشد.

* ۲ گل به خودی

در ۳۲ گلی که استقلالی‌ها در هفته‌های پنجم ادوار گذشته لیگ‌های برتر به ثمر رسانده‌اند، ۳۰ بار بازیکنان خودشان گلزنی کرده‌اند و دوبار هم بازیکنان تیم حریف به نفع استقلال دروازه خودی را باز کرده‌اند. رضا نادرنزاد مدافع استقلال رشت در اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر در سال ۸۰ به اشتباه گل به خودی زد و ستار زارع مدافع ملی پوش برق شیراز هم در سال ۸۷ گل به خودی زد تا دیدار استقلال و برق با مساوی یک -یک به پایان برسد.

* آنهایی که هنوز هستند

از بین گلزنان تیم استقلال در هفته‌های پنجم ادوار گذشته لیگ‌های برتر هنوز هستند نفراتی که در این فصل در این تیم عضویت دارند. علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و پژمان منتظری در هفته‌های پنجم لیگ‌های گذشته توفیق گلزنی برای استقلال داشته‌اند.

* همه گلزنان استقلال

کاوه رضایی، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، مهدی کریمیان، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، اسماعیل شریفات، میلاد میداودی، پژمان منتظری، هادی شکوری، علیرضا منصوریان، رضا عنایتی، علی سامره، محمد نوازی، احمد مومن زاده، فراز فاطمی، فرزاد مجیدی و داود سید عباسی ۲۱ بازیکن استقلال هستند که به همراه رضا نادرنژاد و ستار زارع جمع بازیکنانی را تشکیل می دهند که در هفته های پنجم ادوار گذشته لیگ برتر برای این تیم گلزنی کرده‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۶۷/نگاه_آماری_به_عملکرد_استقلال_در_همه_هفته_های_پنجم_لیگ_های_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: