Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:36:11 GMT

نکات آماری استقلال در هفته‌های هشتم ۱۶ دوره لیگ/ بدنبال برد هشتم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۶۹/نکات_آماری_استقلال_در_هفته_های_هشتم_۱۶_دوره_لیگ_بدنبال_برد_هشتم

نکات آماری استقلال در هفته‌های هشتم ۱۶ دوره لیگ/ بدنبال برد هشتم

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم ادوار گذشته لیگ برتر صاحب هفت پیروزی برابر تیم های مختلف شده است و در شرایطی بحرانی و بدون سرمربی دنبال هشتمین برد است.

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال تهران در هشتمین هفته از رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف تیم سپیدرود می‌رود که تا قبل از این بازی با ۵ امتیاز در آخرین رده از جدول رده بندی قرار دارد و این اتفاق در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در ۱۶ دوره گذشته لیگ برتر تاکنون ۷ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۴ بار هم با شکست میدان را ترک کرده‌اند. استقلالی‌ها در مجموع ۱۶ دوره گذشته لیگ برتر در هفته‌های هشتم ۲۳ بار گل زدند و ۱۷ بار هم گل خورده‌اند و ۲۶ امتیاز به دست آورده‌اند.

* بدون باخت در خانه
آبی پوشان از ۱۶ باری که در هفته‌های هشتم به میدان رفته‌اند، تنها ۶ بار دیدار خانگی داشتند کهدر هیچ یک از بازی‌ها شکست نخورده و با ۳ پیروزی، ۳ مساوی، ۸ گل زده، ۵ گل خورده و ۱۲ امتیاز عملکرد قابل قبولی در این بازی‌ها داشته‌اند.

* ۱۰ بازی خارج از خانه
استقلال ۱۰ بار در هفته‌های هشتم خارج از خانه بازی کرده که حاصل این ۱۰ بازی ۴ پیروزی، ۲ مساوی و ۴ شکست بوده. آنها در این مسابقات ۱۵ بار گل زده و ۱۲ بار هم گل خورده‌اند و در مجموع ۱۴ امتیاز به دست آورده‌اند.

* پرسپولیس، راه آهن و ابومسلم
آبی پوشان در ۱۶ باری که در هفته‌های هشتم انجام داده‌اند با هر یک از تیم‌های پرسپولیس، راه آهن و ابومسلم ۲ بار بازی کرده‌اند تا این سه تیم بیشترین تعداد بازی با استقلال در هفته‌های هشتم داشته باشند.

* بیشترین رویارویی با تیم های مشهدی
آبی پوشان در این هفته‌ها با ۲ بار با ابومسلم، یکبار با پدیده و یکبار بار با سیاه جامگان دیدار کردند تا مجموعا ۴ بار با تیم های مشهدی داشت باشند وبیشترین تعداد بازی‌های استقلال در این هفته با تیم‌های مشهدی بوده باشد.

* سپیدرود اولین تیم گیلانی
دیدار استقلال مقابل سپیدرود نخستین دیدار این تیم با یک تیم گیلانی در هفته هشتم است و آبی پوشان تاکنون در هیچ دوره از لیگ برتر در هفته هشتم با تیم های گیلانی دیدار نکرده بودند.

* بهترین نتیجه
استقلال در دیداری که در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در فصل ۸۹-۸۸ مقابل ابومسلم انجام داد با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا این بهترین نتیجه این تیم در همه هفته‌های هشتم باشد. این بازی در شهر مشهد و به میزبانی ابومسلم انجام شد تا این بهترین پیرزی خارج از خانه استقلال در هفته‌های هشتم هم به حساب آید. در این بازی برای آبی پوشانفرهاد مجیدی،آرش برهانی،حسین کاظمی،سید مهدی سیدصالحی و سیاوش اکبرپور گلزنی کردند.

همچنین باید گفت بهترین نتیجه استقلال در بازی‌های خانگی‌اش در هفته‌های هشتم به پیروزی‌های مشابه و با نتیجه ۲-۱ مقابل پیکان و راه آهن در سال های ۸۱ و ۸۷ باز می‌گردد. مهدی هاشمی نسبت و علیرضا نیکبخت واحدی در سال ۸۱ زننده دو گل آبی پوشان مقابل پیکان بودند، آرش برهانی و پیروز قربانی در سال ۸۷ دو گل این تیم را برابر راه آهن به ثمر رساندند.

* پرگل ترین بازی
پر گل ترین بازی این تیم در هفته‌های هشتم به دیدار فصل ۸۳-۸۲ این تیم باز می‌گردد که این دیدار هم مقابل ابومسلم بود. دیداری که با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید تا این بازی پر گل ترین بازی آبی‌ها در هفته‌های هشتم باشد. علی سامره ۲ و رضا عنایتی یک بار در این بازی برای آبی‌ها گلزنی کردند.

* ضعیف ترین نتیجه
آبی‌ها در سال ۹۳ و در ورزشگاه تختی با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم نفت تهران شدند و این ضعیف ترین نتیجه این تیم در هفته‌های هشتم همه ادوار لیگ برتر بود.

* برهانی و سامره بهترین گلزنان
آرش برهانی و علی سامره هر کدام با ۳ گلوسید مهدی سید صالحی، پیروز قربانی و امیر حسین صادقی هر کدام با۲ گلدر هفته‌های هشتم بهترین گلزن استقلال در این هفته‌ها بودند. همهگلزنان استقلال در هفته‌های هشتم عبارتند از: محمد نوازی، علیرضا اکبرپور، مهدی هاشمی نسب، علیرضا نیکبخت واحدی، علی سامره، غلامرضا عنایتی، امیر حسین صادقی، پیروز قربانی، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور، سیدمهدی سیدصالحی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، میثم بائو و کاوه رضایی.

آبی پوشان یکبار هم در هفته‌های هشتم با گل به خودی بازیکنان حریف به گل رسیدهو این بازیکن شهریار مرادمند مدافع تیم پدیده بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

* آخرین بازی، آخرین برد، آخرین گل
آخرین باری که استقلال در هفته هشتم به میدان رفت به فصل پیش باز می‌گردد. آبی پوشان هفته هشتم لیگ گذشته در مشهد مقابل تیم سیاه جامگان به میدان رفتند و با تک گلی که کاوه رضایی به ثمر رساند این تیم را مغلوب کردند تا آخرین حضور آنها در هفته‌های هشتم با پیروزی همراه بوده باشد و آخرین گل این تیم را در این هفته‌ها کاوه رضایی به ثمر رسانده باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۶۹/نکات_آماری_استقلال_در_هفته_های_هشتم_۱۶_دوره_لیگ_بدنبال_برد_هشتم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: