Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@18:54:18 GMT

بازیکن تازه وارد استقلال در لیست 18 نفره

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۷۸/بازیکن_تازه_وارد_استقلال_در_لیست_۱۸_نفره

بازیکن تازه وارد استقلال در لیست 18 نفره

با تصمیم وینفرد شفر و با توجه به کمبود بازیکن در رختکن استقلال تیام بازیکن تازه وارد استقلالی ها در دیدار با سپیدرود رشت روی نیمکت قرار گرفت.

این بازیکن سنگالی تا به امروز با آبی پوشان تمرین نکرده اما در لحظات آخر برای تکمیل لیست بازیکنان استقلال به لیست این تیم اضافه شد.

رحمتی، حیدری، باقری، زکی پور، برزای و پادوانی دیگر نیمکت نشینان استقلال در آزادی و برابر سپیدرود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سنگالی در هنگام خروج بازیکنان از زمین مسابقه بعد از گرم کردن در زمین باقی ماند و در چند مرحله با حرکات پا به توپ خود هواداران را به وجد آورد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۷۸/بازیکن_تازه_وارد_استقلال_در_لیست_۱۸_نفره را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: