Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:38:52 GMT

برگزاری اولین تمرین استقلال در سال ۹۷ با چاشنی تبریک عید و حضور یک پیشکسوت و یک میهمان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۸۲/برگزاری_اولین_تمرین_استقلال_در_سال_۹۷_با_چاشنی_تبریک_عید_و_حضور_یک_پیشکسوت_و_یک_میهمان

برگزاری اولین تمرین استقلال در سال ۹۷ با چاشنی تبریک عید و حضور یک پیشکسوت و یک میهمان

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۹۷ امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال 97 امروز (شنبه) از ساعت 12 در مجموعه ورزشى صنایع دفاع و پشت درهاى بسته برگزار شد.

* در ابتدای این تمرین وینفرد شفر سال نو را به بازیکنان تبریک گفت و دقایقی با آنها صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سرور جباروف و بویان، دو بازیکن خارجی استقلال در این تمرین حضور داشتند.

* گرهارد شرودینگر, مدرس فدراسیون فوتبال آلمان که به دعوت شفر به ایران آمده و طی روزهای آینده کلاس‌هایی برای مربی دروازه‌بانان استقلال برگزار خواهد کرد نیز در این تمرین حضور داشت.

* صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال و مسئول آکادمی این باشگاه در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان و مربیان تیم استقلال قرار گرفت.

* بازیکنان در اولین جلسه تمرینی سال جدید تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشتند.

* امید نورافکن، بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال نیز در تمرین امروز کنار سایر بازیکن تمرین کرد.

* اعضای کادرفنی استقلال در پایان تست آمادگی جسمانی، دقایقی با بازیکنان صحبت کردند و تمرین آبی‌پوشان به پایان رسید.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۸۲/برگزاری_اولین_تمرین_استقلال_در_سال_۹۷_با_چاشنی_تبریک_عید_و_حضور_یک_پیشکسوت_و_یک_میهمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: