Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@20:21:06 GMT

غیبت سه بازیکن استقلال در بازی با مشکی پوشان/ تلاش برای حضور تیام، باقری و حسینی مقابل الهلال

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۸۳/غیبت_سه_بازیکن_استقلال_در_بازی_با_مشکی_پوشان_تلاش_برای_حضور_تیام_باقری_و_حسینی_مقابل_الهلال

غیبت سه بازیکن استقلال در بازی با مشکی پوشان/ تلاش برای حضور تیام، باقری و حسینی مقابل الهلال

تیم فوتبال استقلال سه بازیکن مصدوم خود را در بازی با مشکی پوشان نیز به همراه نخواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، ماما بابه تیام، فرشید باقری و مجید حسینی 3 بازیکن آسیب دیده استقلال هستند که بازی با الریان را از دست داده اند و کادر پزشکی استقلال در تلاش است هر چه سریعتر این 3 بازیکن را مهیای دیدارهای آینده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود شایعات فراوانی که در مورد حضور تیام مقابل الریان در فضای مجازی پخش شده اما این بازیکن قطعا به دیدار با الریان نمی رسد.این بازیکن به همراه فرشید باقری و مجید حسینی حتی به دیدار روز 17 فروردین ماه مقابل مشکی پوشان هم نم رسند اما هر سه بازیکن به دیدار مقابل الهلال عربستان که قرار است روز 27 فروردین ماه در کویت برگزار شود خواهند رسید.حسینی بعد از بازی با العین مشغول درمان است و فرشید باقری 10 الی 14 روز نیاز به درمان دارد.

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر از ساعت 20 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۸۳/غیبت_سه_بازیکن_استقلال_در_بازی_با_مشکی_پوشان_تلاش_برای_حضور_تیام_باقری_و_حسینی_مقابل_الهلال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: