Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:36:45 GMT

آزمون کشوری رتبه‌بندی پرسنل فوریت‌های پزشکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۰۵/آزمون_کشوری_رتبه_بندی_پرسنل_فوریت_های_پزشکی_برگزار_شد

آزمون کشوری رتبه‌بندی پرسنل فوریت‌های پزشکی برگزار شد

مسئول آموزش مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از برگزاری آزمون کشوری رتبه بندی پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور بیش از ۶۵۰ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از پایگاه خبری تحلیلیسپید پوش،آزمون کشوری رتبه بندی پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی با حضور بیش از ۶۵۰ نفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی قادری با اشاره به برگزاری آزمون کشوری رتبه‌بندی پرسنل اورژانس پیش. ‌بیمارستانی در روزهای یکم، دوم و سوم خردادماه، اظهار کرد: این آزمون با هدف ارتقای توانمندی علمی و عملیاتی پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی و تعیین سطح علمی آنها برای نخستین بار به صورت آزمایشی و هماهنگ در استان‌های اصفهان و قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 650 نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان در این آزمون شرکت کردند، افزود: نمایندگان سازمان اورژانس کشور، معاونت آموزشی و حراست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان ناظر بر اجرای این آزمون حضور داشتند.

مسئول آموزش مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: تمامی تکنسین‌ها و امدادگران شاغل در فوریت‌های پزشکی پس از اعلام نتایج آزمون، در 4 رتبه شامل کمک تکنسین، تکنسین پایه، تکنسین میانی و تکنسین پیشرفته طبقه بندی می‌شوند.

قادری با بیان اینکه در آزمون برگزار شده، شرکت کنندگان به 120 سوال تستی پاسخ دادند، خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج کتبی، 20 درصد از نفرات برتر به مرحله آزمون عملی راه یافته و بعد از آن، براساس امتیاز کسب شده، رتبه بندی می‌شوند.

وی یادآور شد: علاوه بر نمره کسب شده در آزمون، مدرک تحصیلی و گواهینامه‌های آموزشی ضمن خدمت پرسنل از بدو فعالیت تاکنون، در اخذ رتبه آنها موثر بوده و لحاظ می شود.

شایان ذکر است، در این آزمون، عبدالرضا محمدی، رییس اداره آمبولانس و تاسیسات سازمان اورژانس کشور و رییس هیات مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی به نمایندگی از سازمان اورژانس کشور به عنوان ناظر حضور داشت.

وی در ادامه گفت: این آزمون برای نخستین بار در کشور برگزار شد که خوشبختانه استان‌های اصفهان و قزوین، با شجاعت بالا به صورت داوطلبانه، برای برگزاری آزمایشی آن اعلام آمادگی کردند.

محمدی افزود: پذیرش داوطلبانه اجرای این آزمون از سوی استان اصفهان بیانگر اعتماد بالای فوریت‌های پزشکی این استان به علم خود بود و بیش از 90 درصد از پرسنل این مرکز در آزمون شرکت کردند.

رییس هیات مدیره انجمن فوریت‌های پزشکی تاکید کرد: این آزمون با هدف افزایش انگیزه پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی برای به روز کردن اطلاعات و علم خود برگزار شد چراکه این قشر با جان مردم سر و کار دارند و مردم هم از خودِ ما و عزیزان ما هستند.

وی ضمن تشکر از مقام عالی وزارت بهداشت برای حمایت و پشتیبانی از اجرای این آزمون، گفت: با برگزاری آزمون مذکور، در حقیقت اعلام کردیم که علاوه بر مدرک تحصیلی و سابقه کار، میزان علم و معلومات پرسنل نیز از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است.


منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۰۵/آزمون_کشوری_رتبه_بندی_پرسنل_فوریت_های_پزشکی_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: