Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@10:36:08 GMT

اعزام اکیپ فوریت های پزشکی مازندران به مناطق زلزله زده غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۱۴/اعزام_اکیپ_فوریت_های_پزشکی_مازندران_به_مناطق_زلزله_زده_غرب_کشور

اعزام اکیپ فوریت های پزشکی مازندران به مناطق زلزله زده غرب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، زکریا اشک‌پور امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بلافاصله پس از شنیدن خبر وقوع زمین‌لرزه 7 ریشتری در غرب کشور پس از تصمیمات مسؤولان پرسنل و تجهیزات امدادی و خودرویی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران برای ارائه خدمات به مجروحان و انتقال مصدومان حادثه راهی کرمانشاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقال مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه از بیمارستان طالقانی به سمت بیمارستان بعثت همدان و دیگر مراکز درمانی و بیمارستانی توسط آمبولانس‌های اورژانس مازندران، افزود: هشت دستگاه آمبولانس مجهز به همراه ۲۴ نفر از کادر مجرب مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان پس از وقوع زلزله تاکنون در حال ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بالگرد مرکز اورژانس هوایی و هشت تیم فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران پس از آماده‌باش در غرب کشور مشغول خدمت شدند، تصریح کرد:هم‌اکنون بالگرد اورژانس هوایی 115 مازندران برای خدمت به مصدومان حادثه زلزله اخیر در غرب کشور استقرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه افراد زیادی در این حادثه افراد خانواده و بستگان خود را از دست دادند، بیان کرد: هشت دستگاه آمبولانس مجهز با تمام امکانات، بالگرد اورژانس مازندران، ۲۸ کارشناس فوریت‌های پزشکی و کادر پروازی نجات جان مصدومان را در دستور کار قرار دادند.

اشک‌پور با اعلام آمادگی همه پرسنل مرکز اورژانس مازندران و امکانات خودرویی پس از اعلام نیاز بیشتر نیرو، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به مناطق آسیب‌دیده، گفت: باید همه در راه کمک به مصدومان و کاستن دردهای‌شان تمام توان خود را به کار ببندیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۱۴/اعزام_اکیپ_فوریت_های_پزشکی_مازندران_به_مناطق_زلزله_زده_غرب_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: