Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:12:52 GMT

370 فقره تصادف نوروز امسال به فوریت های پزشکی کردستان گزارش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۱۷/۳۷۰_فقره_تصادف_نوروز_امسال_به_فوریت_های_پزشکی_کردستان_گزارش_شد

370 فقره تصادف نوروز امسال به فوریت های پزشکی کردستان گزارش شد

دکتر سعد اله اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی فوریت های پزشکی از 26 اسفند سال 95 آغاز شده و تا 14 فروردین سال 96 ادامه داشت گفت: فوریت های پزشکی استان کردستان خدمات ویژه ای به مسافران نوروزی و مصدومان تصادفات ارایه کرده است.
وی اظهارکرد: در این ایام 51 پایگاه شامل 28 پایگاه جاده ای، 17 پایگاه شهری، سه پایگاه پشتیبان،2 پایگاه روستایی و یک پایگاه موتورلانس در استان مستقر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سه پایگاه پشتیبان در شهرستان های قروه، بانه و کامیاران و یک پایگاه موتورلانس نیز در سنندج مستقر بود.
به گفته وی پایگاه های فوریت های پزشکی در 10 ایستگاه سلامت در تعطیلات نوروز در ورودی شهرستان های استان به 873 نفر خدمات سلامت ارائه کردند.
اسماعیلی با بیان اینکه فوریت های پزشکی استان در تعطیلات نوروز 981 ماموریت شهری و هزار و 36 ماموریت جاده ای انجام داده است، افزود: در این مدت 27 هزار و 55 مورد تماس تلفنی با مرکز 115 برقرار شد.
وی با اشاره به وقوع 126 تصادف شهری و 233 تصادف جاده ای و 21 مورد حادثه ویژه در استان گفت: پایگاه های فوریت های پزشکی استان در این مدت به مصدومان و حادثه دیدگان خدمات ویژه ارائه کرده اند.
به گفته وی در این مدت 934 بیمار به وسیله فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند و از پایگاه های فوریت های پزشکی استان 495 مورد بازدید به عمل آمد.
وی افزود: 28 پایگاه فوریت های پزشکی از ساعت 9 صبح تا 12ظهر و از ساعت 16 عصر تا 20 شب در حاشیه جاده ها مستقر بود.
طرح سلامت نوروزی فوریت های پزشکی از 26 اسفند سال 95 آغاز و تا 14 فروردین سال 96 ادامه دارد.
تعداد 65 آمبولانس در استان کردستان وجود دارد و 650 نفر در مرکز فوریت ها به مردم خدمات ارائه می کنند.
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، جمعیت کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که از این تعداد 70.8 درصد در مناطق شهری و 29.2 درصد هم در مناطق روستایی استان ساکن هستند.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۱۷/۳۷۰_فقره_تصادف_نوروز_امسال_به_فوریت_های_پزشکی_کردستان_گزارش_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: