Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@08:31:31 GMT

مشارکت بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۱۸/مشارکت_بیش_از_۸_پایگاه_فوریت_های_پزشکی_در_کبودراهنگ

مشارکت بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در کبودراهنگ

داود مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به عملکرد تکنسین های فوریت های پزشکی در طول تعطیلات نوروزی اظهار کرد: این واحد با مستقر شدن در جاده های مواصلاتی بین شهری و نقاط پر تردد شهرستان توانستند بیش از 360 بیمار و 173 مصدوم را انتقال دهند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 2 هزار نفر ساعت استقرار کادر تکنسین های پزشکی در محل های پرتردد و حادثه خیز داشتیم، افزود: مدت زمان رسیدن بر محل حادثه نسبت به سال گذشته در ایام نوروز به 6 دقیقه کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول فوریت های پزشکی کبودراهنگ با اشاره به مشارکت بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در امر عملیات امداد ونجات در طرح امداد نوروزی عنوان کرد: تکنسین های پایگاه جاده ای روعان با برپایی چادر سلامت در ورودی استان بصورت شبانه روزی پاسخگوی مراجعین و مهمانان نوروزی بود.

وی درخصوص ماموریت های صورت گرفته در اجرای طرح امداد نوروزی گفت: 40 ماموریت مربوط به تصادف جاده ای بوده که با اقدام سریع و به موقع فوریت های پزشکی از بروز موارد ناگوار جلوگیری به عمل آمد.

مرادی در ادامه بیان داشت: طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 با حضور 44 نفر از تکنسین های فوریت پزشکی و 8 دستگاه آمپولانس همزمان با سراسر استان در مسیرهای حادثه خیز و پرتردد در راستای تامین سلامت مسافران نوروزی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان انجام گرفت.

وی در پایان از همکاری صمیمانه پلیس راهور در محورهای موصلاتی شهرستان ، مسئولین ، کارکنان تلاشگر اداره راه و شهرسازی در راستای تسهیل در روند خدمات امدادرسانی به مددجویان تقدیروتشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۱۸/مشارکت_بیش_از_۸_پایگاه_فوریت_های_پزشکی_در_کبودراهنگ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: