Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@11:36:46 GMT

انجام هفت هزار مأموریت اورژانسی در شهرضا/ ۲۴ احیای موفق به نام فوریت‌های پزشکی شهرستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۱۹/انجام_هفت_هزار_مأموریت_اورژانسی_در_شهرضا_۲۴_احیای_موفق_به_نام_فوریت_های_پزشکی_شهرستان_ثبت_شد

انجام هفت هزار مأموریت اورژانسی در شهرضا/ ۲۴ احیای موفق به نام فوریت‌های پزشکی شهرستان ثبت شد

صادقی با اشاره به اقدام‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا در سال ۹۵، خاطرنشان کرد: سال ۹۵ تعداد ۲۴ مأموریت احیای موفق به نام فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا به ثبت رسید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان شهرضا، سال گذشته به 6 هزار و 908 مأموریت شامل چهار هزار و 694 مأموریت غیر ترافیکی و دو هزار و 214 مأموریت ترافیکی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب صادقی گفت: از مجموع حوادث ترافیکی رخ‌داده در این مدت، در شهرستان شهرضا، یک هزار و 405 مورد در مناطق شهری و 809 مورد جاده‌ای بوده است.

وی بابیان اینکه راکبین موتورسیکلت با 447 مورد، بیشترین موارد حوادث رانندگی شهری را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: از مجموع مأموریت‌های غیر ترافیکی نیز سه هزار و 614 مورد شهری و یک هزار و 80 مورد جاده‌ای بود که بیماران قلبی با یک هزار و 86 مورد بیشترین تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی را شامل شدند.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: سال 95 تعداد 24 مأموریت احیای موفق به نام فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا به ثبت رسید و سه بیمار برای انجام عمل پیوند عضو توسط واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

صادقی بابیان اینکه در این مدت، 27 نفربر اثر مسمومیت با منوکسیدکربن در این شهرستان مصدوم شدند و سه نفر جان خود را از دست دادند، گفت: سال گذشته، 45 حادثه ویژه در شهرستان شهرضا رخ داد که 26 مورد از آن‌ها با 201 مصدوم مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

وی اظهار کرد: سال 95، بیش از 10 هزار و 500 نفر- ساعت آموزش طرح بها در این شهرستان برگزار شد که بیشترین افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و نیروهای امدادی بودند.

صادقی، جمعیت شهرستان شهرضا را بالغ‌بر 170 هزار نفر عنوان کرد و افزود: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با استفاده از 6 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و 27 نفر کارکنان به‌صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۱۹/انجام_هفت_هزار_مأموریت_اورژانسی_در_شهرضا_۲۴_احیای_موفق_به_نام_فوریت_های_پزشکی_شهرستان_ثبت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: