Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@07:53:40 GMT

اطلاعيه تيم ملي فوتبال در حمايت از سيد جلال حسيني

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۲۶۰/اطلاعیه_تیم_ملی_فوتبال_در_حمایت_از_سید_جلال_حسینی

اطلاعيه تيم ملي فوتبال در حمايت از سيد جلال حسيني

خبرگزاري آريا - اطلاعيه تيم ملي فوتبال ايران درخصوص کاپيتان اين تيم منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، تيم ملي فوتبال با انتشار اطلاعيه‌اي از سيد جلال حسيني کاپيتان تيم ملي دفاع و اعلام کرد:
«اخباري که در خصوص سيد جلال حسيني(کاپيتان تيم ملي فوتبال) امروز در رسانه‌هاي مختلف امروز منتشر شده است، قابل قبول نيست و اين خبر هيچ ارتباطي به وي ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيد جلال حسيني هميشه به عنوان يک فرد حرفه‌اي، جوانمرد و ورزشکاري متعهد در طول 15 سال بازيگري حرفه اي‌اش در سطح باشگاهي بوده و در طول 110 بازي که براي تيم ملي فوتبال انجام داده است. بدون شک انتشار اين نوع اخبار نوعي بي‌احترامي به بازيکني خواهد بود که با پشتکار براي موفقيت ايران فوتبال در راه جام جهاني 2018 روسيه تلاش کرده است. بازيکنان، کادر فني و مديران تيم ملي از تمامي رسانه‌ها انتظار دارند که با سعه صدر و رفتار حرفه‌اي تيم ملي فوتبال ايران را در راه رسيدن به اهداف‌شان کمک کنند.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۲۶۰/اطلاعیه_تیم_ملی_فوتبال_در_حمایت_از_سید_جلال_حسینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: