Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@08:28:58 GMT

رمان «گربه پایتخت» سید هاشم حسینی نقد و بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۲۶۶/رمان_گربه_پایتخت_سید_هاشم_حسینی_نقد_و_بررسی_می_شود

رمان «گربه پایتخت» سید هاشم حسینی نقد و بررسی می‌شود

خبرگزاری میزان- چهاردهمین برنامه از سلسله نشست‌های «آینه‌بندان» با موضوع نقد رمان «گربه پایتخت» نوشته سید هاشم حسینی و با حضور منتقدان صاحب‌نظر در حوزه هنری برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، چهاردهمین برنامه از سلسله نشست‌های «آینه‌بندان» با موضوع نقد رمان «گربه پایتخت» نوشته سید هاشم حسینی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه خسرو باباخانی به عنوان منتقد، مجید اسطیری مجری كارشناس برنامه و سید هاشم حسینی نویسنده رمان «گربه پایتخت» حضور خواهند داشت.

چهاردهمین برنامه از سلسله نشست‌های «آینه‌بندان» با موضوع نقد رمان «گربه پایتخت» از تولیدات اخیر انتشارات سوره مهر، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای حضور در تازه‌ترین برنامه «آینه‌بندان» می‌توانند از ساعت 16 روز یاد شده به سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه كنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۲۶۶/رمان_گربه_پایتخت_سید_هاشم_حسینی_نقد_و_بررسی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: