Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:55:58 GMT

اربعین شهید سید اصلان حسینی‌ملایی در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۲۶۸/اربعین_شهید_سید_اصلان_حسینی_ملایی_در_اهواز_برگزار_شد

اربعین شهید سید اصلان حسینی‌ملایی در اهواز برگزار شد

آئین بزرگداشت اربعین جانباز شهید سید اصلان حسینی‌ملایی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردمآئین بزرگداشت اربعین شهادت جانباز 70 درصد جبهه‌های حق علیه باطل شهید سید اصلان حسینی‌ملایی در اهواز برگزار شد.

این مراسم نورانی با حضور جوانان، بسیجیان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معزز شهدا و دوستان و همرزمان شهید در حسینیه ثارالله اهواز واقع در چهار راه آیت‌الله طالقانی برگزار شد و همگان یاد این جانباز شهید را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در آئین بزرگداشت اربعین شهادت جانباز شهید سید اصلان حسینی‌ملایی آیاتی از کلام الله مجید را به یاد این دلیرمرد قرائت کردند.

عبدالرضا فرجیانمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شهید سید اصلان حسینی‌ملایی جانباز 70 درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس بود که از دوران نهضت انقلاب در صحنه حاضر بود و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس جانفشانی کرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهید حسینی‌ملایی بیش از 30 سال با درد و رنج ناشی از مجروحیت شیمیایی زندگی کرد و همواره الگویی از ایثار و استقامت برای همگان است.

به گزارش تسنیمشهید سید اصلان حسینی‌ملاییجانباز شیمیایی 70 درصد دوران دفاع مقدس است که روز یکشنبه 14 خرداد ماه امسال مقارن با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت آسمانی شد.

پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه 15 خرداد 1396 بر دوش مردم شریف و شهید پرور اهواز تشییع شد و پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر شهید سید مرتضی شقیعی در حرم نورانی حضرت علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۲۶۸/اربعین_شهید_سید_اصلان_حسینی_ملایی_در_اهواز_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: