Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:34:23 GMT

فردوسی‌پور گزارشگر پرسپولیس- سایپا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۳۴/فردوسی_پور_گزارشگر_پرسپولیس_سایپا

فردوسی‌پور گزارشگر پرسپولیس- سایپا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا را عادل فردوسی‌پور گزارش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ساعت 16:35 امروز در نخستین بازی دور برگشت لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت و شاگردان برانکو امیدوار هستند از این دیدار سخت 3 امتیاز را بگیرند و به صدر جدول برگردند.


این بازی از حساسیت بالایی برای پرسپولیس که به دنبال صعود به رتبه اول است؛ همینطورسایپا برای رهایی از پایین جدول تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش این دیدار راعادل فردوسی‌پور به عهده میگیرد.

صدا و سیما شبکه سه عادل فردوسی پور پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۳۴/فردوسی_پور_گزارشگر_پرسپولیس_سایپا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: