Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:24:13 GMT

لزوم ارائه آموزش های امداد ونجات بین دانش آموزان و کار کنان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۵۱/لزوم_ارائه_آموزش_های_امداد_ونجات_بین_دانش_آموزان_و_کار_کنان

لزوم ارائه آموزش های امداد ونجات بین دانش آموزان و کار کنان

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در ارائه آموزش های عمومی امداد و نجات،باید روی دو جامعه هدف دانش آموزی و کار کنان دولت تاکید بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع کار کنان جمعیت هلال احمر استان، افزود: اقدامات آموزشی جمعیت هلال احمر جای قدر دانی و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در ارائه آموزش های عمومی امداد و نجات، باید روی دو جامعه هدف دانش آموزی و کار کنان دولت تاکید بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آموزش های عمومی امداد ونجات در میان دستگاههای اجرایی به ویژه ارگانها و نهادهای مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله تاکید و نگاه خاصی شود.

خاتمی تاکید کرد: توجه به امر آموزش های ادادو نجات نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد که باید در دستور کار جدی قرار بگیرد.

وی خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان زنجان طی ایام نوروز به مسافران را بسیار عالی عنوان کرد و گفت:فعالیت های خوبی در جمعیت هلال احمر انجام گرفته و فعالیت های گسترده و مفید جمعیت هلال احمر دربروزحوادث در زمینه کاهش اثرات بالای طبیعی موثر بوده است.

خاتمی افزود: مردم ایران حس نوعدوستی بالایی دارند و این خود بزرگترین سرمایه است وجمعیت هلال احمر با تمام توان و ظرفیت پای کار است و از این ظرفیت استفاده لازم را داشته باشد.

در این مراسم امام جمعه زنجان به عنوان داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر استان زنجان عضو شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۵۱/لزوم_ارائه_آموزش_های_امداد_ونجات_بین_دانش_آموزان_و_کار_کنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: