Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@08:49:33 GMT

قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۵۲/قتل_دوست_در_مراسم_آشتی_کنان_عکس_بازسازی_صحنه

قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، شامگاه 21 اسفند سال گذشته درگیری خونینی در یک تعمیرگاه در منطقه مسعودیه به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی اعلام شد.

تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شدند و در جریان یک جنایت مستانه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ماموران پی بردند این درگیری مرگبار بین چند جوان که با هم دوست هستند رخ داده و تجسس های فنی برای دستگیری عاملان جنایت و همدستانش کلید زده شد و کارآگاهان روز 23 اسفند موفق به دستگیری متهمان اصلی پرونده شدند.

جمال 25 ساله ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی دید دوستانش وی را عامل جنایت معرفی کرده اند لب به اعتراف گشود.

قاتل جوان گفت: با مقتول دوست و همکار بودیم ولی مدتی بود که به خاطر یک مسئله کوچک با هم اختلاف پیدا کرده بودیم تا اینکه شب حادثه دوستانمان بزم شبانه ای را درمغازه به پا کردند تا من و مقتول با هم آشتی کنیم.

وی افزود: به خاطر صرف مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشتم و همگی از خود بی خود بودیم که مقتول و یکی از دوستانمان قصد داشتند به بالای پشت بام مغازه بروند و کبوتر هوا کنند که یکی از دوستانمان یک شوخی لفظی کرد و در ادامه مقتول زیر بساطی که برای خوردن مشروبات الکلی چیده بودیم زد و درگیری ما شروع شد.

جمال ادامه داد: او را روی کارتن های داخل تعمیرگاه هل دادم و زمانیکه از روی زمین بلند شد چاقویی را از جیبش بیرون کشید و من نیز دست به چاقو شدم.

عامل جنایت گفت: مقتول نیز چاقو به دست داشت که در این لحظه یکی از دوستانمان در میان ما قرار گرفت و با میانجیگری ما را از هم جدا کرد و برای پایان دادن به درگیری بین ما ایستاد.

من چپ دست هستم اما چون دید خوبی به مقتول نداشتم چاقو را به دست راستم گرفتم و قصد داشتم یک ضربه به صورت مقتول بزنم که چاقو به گردنش خورد و راهی جز فرار نداشتم.

در ادامه یکی دیگر از افرادی که در این درگیری مرگبار حضور داشت گفت: من قصد جدا کردن آنها را داشتم که دیدم چاقو به گردن علی خورد و جمال فرار کرد.

وی افزود: دست روی گردن علی گذاشتم تا مانع خونریزی اش شوم اما بی فایده بود و در حالیکه علی با مرگ بی جان بود او را به پایین مغازه آوردم که دیگر تمام کرده بود.

بنا به این گزارش، عامل جنایت و دیگر متهمان پرونده در آخرین روزهای فروردین ماه امسال پیش روی بازپرس مرشدلو و ماموران پلیس آگاهی تهران صحنه قتل را بازسازی کردند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2816860154529082984 برچسب‌ها : قتل آشتی کنان پلیس چاقو قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه لینک کوتاه : اخبار مرتبط عامل جنایت خیابان ستارخان دستگیر شد سه شنبه 29 فروردین 1396 15:00 قاتل جسد مقتول را وسط حیاط بیمارستان رها کرد چهارشنبه 30 فروردین 1396 18:15 قتل هولناک دوست برای سرقت خودرو پنج شنبه 31 فروردین 1396 07:35 عامل قتل‌های جیرفت دستگیر شد جمعه 1 اردیبهشت 1396 13:40 قربانی جوان : دستور قتل داشتند! گفتند قبرش آماده است جمعه 1 اردیبهشت 1396 23:01 اجیر کردن آدمکش برای قتل شوهر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 08:07

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دختر قاتل: می خواست به من تجاوز کند، او را کشتم اولین موضع گیری علنی احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت+عکس خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن چگونه از مجرد بودن خواستگارمان مطمئن شویم؟ لکسوس مخملی در ایران! +عکس علی پروین در جوانی چه خودرویی سوار می‌شد؟ +عکس خودرویی که گارانتی مادام العمر و اینترنت نامحدود دارد! +عکس اجیر کردن آدمکش برای قتل شوهر سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟ لیست همه پربازدیدها برگزیده ها زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟ لمس آرامش ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! جزیره خوردنی ایران! + عکس آموزش و پرورش به روش ژاپنی پشت پرده قیمت ارزان برخی پیتزاها چیست؟ آمبولانس ضد ضربه آخرین مطالب همه سایت 00:03 آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران +عکس 00:02 احمقانه و بی دلیل امیدوارم / یکهو زندگی شیرین می‌شود 00:02 قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه 00:01 زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس 00:01 8 بیماری‌ پنهان کار! 2/3 23:35 مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند 2/3 23:00 چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟ 2/3 22:48 انتخابات جشنواره دموکراسی اسلامی و مردمسالاری دینی است 2/3 22:40 مهاجم 420 میلیارد تومانی در تیم سرخپوشان 2/3 22:24 جایزه جشنواره پکن برای گلاب آدینه فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۵۲/قتل_دوست_در_مراسم_آشتی_کنان_عکس_بازسازی_صحنه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: