Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@21:45:58 GMT

دومین مراسم آشتی‌کنان «جدیدی» و «دبیر»

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۵۴/دومین_مراسم_آشتی_کنان_جدیدی_و_دبیر

دومین مراسم آشتی‌کنان «جدیدی» و «دبیر»

در حالی که شب گذشته مراسم آشتی‌کنان بین عباس جدیدی و علیرضا دبیر در منزل یکی از دوستان مشترک این دو عضو برگزار شده بود، دومین آشتی‌کنان آنان نیز در صحن شورا برگزار شد.

به گزارش «قدس آنلاین»، در جریان سیصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، دو عضو ورزشکار شورای شهر (عباس جدیدی و علیرضا دبیر) که در جلسه گذشته شورای شهر تهران با یکدیگر درگیری فیزیکی داشتند، با پادرمیانی رئیس شورای شهر تهران و تعدادی دیگر از اعضا، با یکدیگر آشتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مراسمی شب گذشته در منزل یکی از دوستان مشترک عباس جدیدی و علیرضا دبیر برای آشتی‌کنان این دو ورزشکار ترتیب داده شده بود که در این مراسم مهدی چمران، حبیب کاشانی، اسماعیل دوستی و هادی ساعی نیز حضور داشتند.

این دومین مراسم آشتی‌کنان دو ورزشکار شورای شهر تهران بوده که از شب گذشته صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۵۴/دومین_مراسم_آشتی_کنان_جدیدی_و_دبیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: