Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@13:43:00 GMT

آشتی کنان دایی و کریمی در روز تحلیف روحانی؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۵۸/آشتی_کنان_دایی_و_کریمی_در_روز_تحلیف_روحانی

آشتی کنان دایی و کریمی در روز تحلیف روحانی؟



گزارش - تحریره پارسینه | شنبه هفته آینده مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی برگزار خواهد شد. در فهرست مهمانان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور نام چند چهره ورزشی هم دیده می‌شود که علی دایی و علی کریمی هم جزو همین مهمانان هستند. گفته می‌شود تعدادی از چهره‌های ورزشی و سیاسی قصد دارند در حاشیه این مراسم دایی وکریمی را با هم آشتی بدهند! اتفاقی که پیش از این بارها افتاده اما هرگز به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر بار که حرف از آشتی دادن این دو نفر بوده، یکی از آنها یا هر دو به بهانه‌ای از آن فرار کرده‌اند و هرگز پیش نیامده که حتی یکی از دو طرف ماجرا از آشتی با دیگری استقبال کند.
از همین حالا سرانجام این آشتی زوری و صوری کاملا مشخص است. این دو اسطوره فوتبال ایران به هر دلیلی با هم رابطه خوبی ندارند. این اتفاق عجیبی نیست و در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد که رابطه دو اسطوره ورزشی یک کشور با هم خوب نیست اما هرگز سناریویی مضحک برای آشتی دادن آنها نوشته و اجرا نمی‌شود. با این اوصاف می‌توان از کسانی که قصد دارند دایی و کریمی را با هم آشتی بدهند این سوال را پرسید که آخرش چه؟
واقعیت این است که اختلافات علی دایی و علی کریمی آنقدر کهنه و البته ریشه‎ای است که با آشتی‌های زوری و صوری حل نمی‌شود. بر فرض محال حتی اگر این اتفاق در حاشیه مراسم تحلیف بیفتد، مثل تمام سال‌های قبل خیلی زود اختلاف نظرها دوباره عیان می‌شود و همه چیز به حالت قبل برمی‌گردد.
نکته مهم دیگر، جایی است که قرار است این مراسم آشتی‌کنان برگزار شود. آیا مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور صدها مهمان خارجی و داخلی جای مناسبی برای آشتی دادن است؟ یعنی قرار است هرجا که این دو نفر بر حسب اتفاق یا با دعوت مشترک حضور دارند برای آشتی دادن آنها وارد عمل شد؟
پیش از این بارها قرار شده بود که در حاشیه برگزاری یک بازی خیریه، یک جشن و یک بازی نمایشی، دایی و کریمی با هم آشتی کنند که به نظر می‌رسید حداقل مکان مناسبی برای آشتی‌کنان باشند اما این که در حاشیه مراسم تحلیف رئیس‌جمهور هم به صرف دعوت بودن دایی و کریمی، به دنبال آشتی دادن آنها باشیم اصلا ایده خوبی نیست و کاش اصلا به مرحله اجرا نرسد.
پیش از این نیز محمد مایلی کهن و علی دایی به عنوان مربیان سابق و فعلی تیم فوتبال سایپا در مراسم تجلیل از بازیکنان و پیشکسوتان این باشگاه حضور پیدا کردند و روی سِن با یکدیگر روبوسی کردند تا باز هم به صورت صوری آشتی کنانی راه بیوفتد که البته آتش زیرخاکستر برای این دو قطعا باقی است و فعلا برای مدت کوتاهی حداقل علیه هم مصاحبه نخواهند کرد. هنوز صحبت های آتشین مایلی کهن و شکایت دایی و به زندان افتادن سرمربی سابق تیم ملی را از یاد نبردیم.
باید دید ایا اتفاق عجیب از بعد ورزشی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری رخ خواهد داد یا خیر چون با شناختی که همگان از علی کریمی داریم او به احتمال فراوان در مراسم تحلیف هم راضی به اشتی کنان صوری نخواهد شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۵۸/آشتی_کنان_دایی_و_کریمی_در_روز_تحلیف_روحانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: