Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@07:35:18 GMT

چقدر به این آشتی کنان احتیاج داشتیم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۵۹/چقدر_به_این_آشتی_کنان_احتیاج_داشتیم

این روزها در کشور ما، تعداد اخبار خوب بسیار پایین آمده است.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبرورزشی، اتفاقات ماه های اخیر کام مردم را تا حد زیادی تلخ کرده و از این رو، نیاز واقعی مردم کشور به شنیدن خبرهای خوب است.  

یکی از اتفاقات خوب و خبرهای شیرین در این هفته، آشتی کنان دوباره علی دایی و علی کریمی در حاشیه دیدار سپیدرود و سایپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی قبل از بازی به سراغ دایی رفت و با او به خوش و بش پرداخت تا قاب ماندگار را تقدیم اهالی فوتبال کنند. البته این دو چهره که افتخار فوتبال ایران به حساب می آیند، به خاطر اینکه در سال های گذشته، عملکردی فراورزشی و در زمینه های اجتماعی نیز داشتند، توانستند با عکس دو نفره خود، یک غوغای واقعی در شبکه های مجازی به راه بیندازند.
در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی شاهد انتشار عکس هایی زیادی از دایی و کریمی توسط افراد مختلف بودیم که شادی شان از آشتی کنان این دو چهره محبوب فوتبال را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند. به همین علت می توان گفت: «ما چقدر به این آشتی کنان احتیاج داشتیم!»

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۵۹/چقدر_به_این_آشتی_کنان_احتیاج_داشتیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: