Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@08:50:23 GMT

آشتی‌کنان طارمی و مسلمان پیش‌درآمدی برای سفر مسلمان به لیگ ستارگان قطر!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۶۲/آشتی_کنان_طارمی_و_مسلمان_پیش_درآمدی_برای_سفر_مسلمان_به_لیگ_ستارگان_قطر

آشتی‌کنان طارمی و مسلمان پیش‌درآمدی برای سفر مسلمان به لیگ ستارگان قطر!

رابطه مهدی طارمی و محسن مسلمان از خیلی وقت پیش ( قبل از بازی سال گذشته با الهلال عربستان) به خاطر یک شوخی شکرآب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن مسلمان  چندی است که مورد غضب برانکو قرار گرفته است حال خبر رسیده که محسن مسلمان مورد توجه باشگاه الخور قطر قرار گرفته که جانشین سروش رفیعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران الخور از عملکرد شماره ۷ ایرانی خود راضی نیستند و به احتمال فراوان برای فصل آینده قراردادش را تمدید نکنند. بر همین اساس به دنبال خرید یک هافبک طراح هستند که محسن مسلمان به آنها پیشنهاد شده است اما خبر جالب‌تر از پیشنهاد الخور قطر می‌تواند آشتی‌کنان مهدی طارمی و محسن مسلمان‌ باشد.

پنج‌شنبه گذشته محسن ‎مسلمان و مهدی طارمی عکس مشترکی گذاشتند، طارمی نوشت؛ روزی روزگاری! و محسن مسلمان هم نوشت؛ دلم یه ذره شده واسه اون موقع‌ها!

به نظر می‌رسد این آشتی‌کنان پیش‌درآمدی باشد برای سفر محسن ‎مسلمان به لیگ ستارگان قطر! به هر حال تجربه نشان داده که بازیکنان پرسپولیس (و ایضاً استقلال) به راحتی نمی‌توانند در تیم‌های داخلی دیگر توپ بزنند و ترجیح می‌دهند به لیگ قطر بروند تا از حاشیه و اعتراض هواداران در امان باشند. محسن ‎مسلمان هم پس از حمایت‌های ویژه هواداران پرسپولیس دوست ندارد فصل آینده با بازی در سپاهان اصفهان یا هر تیم دیگری روبه‌روی طرفداران قرمز قرار بگیرد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۶۲/آشتی_کنان_طارمی_و_مسلمان_پیش_درآمدی_برای_سفر_مسلمان_به_لیگ_ستارگان_قطر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: