Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@05:53:12 GMT

اجرای 2000 مترمربع فرش گل در شرق تهران در نوروز 96

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۸۷/اجرای_۲۰۰۰_مترمربع_فرش_گل_در_شرق_تهران_در_نوروز_۹۶

شهردار منطقه 13 از اجرای 2000 مترمربع فرش گل در شرق تهران در نوروز 96 خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 13، نرگس معدنی پور با اشاره به اجرای فرش گل سطح منطقه در طرح استقبال از بهار در نوروز 96 گفت: امسال گل‌های بنفشه و شب بو و همچنین کالانکوآ در این طرح کاشته شده است.

شهردار منطقه 13 در خصوص اینکه امسال در این طرح حدود 2 هزارمترمربع گلکاری در تقاطع ها و خیابان های اصلی منطقه داشته ایم، تصریح کرد: رمپ و لوپ بزرگراه امام علی(ع)، حاشیه بزرگراه امام علی(ع) در تقاطع زاهد گیلانی و دماوند، خیابان مهتدی و همچنین بوستان پیروزی( محل اسکان نوروزی) در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بوستان سیمرغ و خانه فرهنگ مهرآور نیز فرش گل شده است، تصریح کرد: میدان و بوستان معلم، میدان کلاهدوز، حاشیه و پیاده رو مقبره الشهدا و همچنین ورودی بوستان سرخه حصار در آستانه سال جدید فرش گل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۸۷/اجرای_۲۰۰۰_مترمربع_فرش_گل_در_شرق_تهران_در_نوروز_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: