Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@00:08:32 GMT

مصدومیت کمک داور و واکنش سرد کی‌روش به گل ایران

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۹۰/مصدومیت_کمک_داور_و_واکنش_سرد_کی_روش_به_گل_ایران

کارلوس کی‌روش برخلاف بازی قبلی ، پس از گل ایران عکس العملی نشان نداد و بلافاصله روی صندلی خود در نیمکت نشست.
به گزارش تابناک ورزشی، پس از گل ایران به دلیل اشیایی که به زمین پرتاب شد، کمک داور بازی روی زمین افتاد.
در حالی که همه بازیکنان ایران در حال شادی کردن بودند، سردار آزمون به پزشکان تیم ملی اعلام کرد برای مداوای کمک داور بازی به سمت او بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوینده ورزشگاه از هواداران درخواست کرد که از پرتاب اشیا به داخل زمین خودداری کنند.
کارلوس کی‌روش پس از گل ایران عکس العملی نشان نداد و روی نیمکت نشست. نیمکتی که هیچ دستیار یا مسوول ایرانی در آن نیست. تعداد زیادی از ماموران یگان ویژه روی دیواره‌های ورزشگاه مستقر شدند تا اتفاقی برای تماشاگران رخ ندهد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۹۰/مصدومیت_کمک_داور_و_واکنش_سرد_کی_روش_به_گل_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: